დონით მაღლა |
ადეიშვილი, ია და ლომიძე, მარიამ და თავდგირიძე, თამარ (2020) ანტიკრიზისული PR-ის როლი პოლიტიკური იმიჯისა და რეპუტაციის მართვაში (Covid-19-ის პანდემიის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ავლოხაშვილი, ნატა და შაფათავა, ნათია (2023) დეზინფორმაცია, როგორც ბრენდის კრიზისის წყარო, ციფრულ მედიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
აკობიძე, სალომე და ჯაში, ნათია და ვათიაშვილი, ანა (2021) პიარის სტრატეგიის კვლევა საქართველოს საჯარო უწყებებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ალელიშვილი, ანა და თავართქილაძე, კარლო (2020) საქართველოს მთავრობის კრიზისული კომუნიკაციის გაშუქება COVID-19-ის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ალიაშვილი, ქეთევან (2024) ნეირომარკეტინგი სოციალურ მედიაში, ვიზუალურ-ვერბალური კონტენტის ზემოქმედება ადამიანის ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ალიევი, ზიად და აბუაშვილი, თამარ და მეშველაშვილი, ნანა (2021) ტექნოლოგიური განვითარების გავლენა მარკეტინგზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ამაღლობელი, ნინიკო (2024) კორპორატიული კულტურის თავისებურებები კერძო სექტორში საქართველოში მომუშავე კომპანიების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ასათიანი, ნინო და დადუნაშვილი, თინათინ (2023) ქოფირაითინგის როლის საქართველოს ტურისტულ ბრენდად ფორმირების პროცესში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
აფციაური, ელენე (2023) შინაგან საქმეთა სამინისტროს საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრის „112“-ის საზოგადოებასთან ურთიერთობის ეფექტურობა შემთხვევის ანალიზი - “ემეგობრე პოლიციას” კამპანიის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბარაბაძე, ბარბარე და ოსეფაიშვილი, დეა და გოგრიჭიანი, თეიმურაზ (2023) მენტალური ჯანმრთელობის პრობლემა ახალგაზრდებში და სოციალური მედიის როლი და მნიშვნელობა ამ საკითხთან მიმართებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბარამიძე, რევაზ (2023) კრიზისული კომუნიკაცია სოციალურ მედიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბარნოვი, ნინო და თოიძე, თათია (2017) გორისა და მცხეთის ბიბლიოთეკების რეპოზიციონირება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბატიაშვილი, თამთა და ბერიაშვილი, სოფიო და ეპიტაშვილი, სალომე (2020) საქართველოს მთავრობის კრიზისული კომუნიკაცია ახალი კორონავირუსის პანდემიის პირობებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბაღაშვილი, ანა და ლაფანაშვილი, ნოდარ და გურგენიშვილი, ქეთევან (2022) სოციალური ქსელის როლი პროფესიული განათლების იმიჯის ამაღლებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბაცაცაშვილი, ნანა და გვენცაძე, ანა და გოგოლაძე, მარიამ (2020) ციფრული ვიზუალების გავლენა სამიზნე აუდიტორიაზე საქართველოში არსებული კომპანიების Facebook გვერდებზე დაკვირვებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბენია, გიგა (2023) სახელმწიფო სტრუქტურების სატელევიზიო მედიასთან ურთიერთობის სპეციფიკა და გამოწვევები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბერია, ანასტასია და თურმანიძე, ბარბარე (2024) ქართული პოლიტიკური პარტიების წინასაარჩევნო კომუნიკაციის განვითარება 2012-2024 წლებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბერიძე, ნინო და ქარსელაძე, მაკა და უძილაური, თამარ (2022) საქართველოში covid 19-ის გავლენა რეკლამაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბეროზაშვილი, მეგი და მიგინეიშვილი, დავით (2024) რა როლს თამაშობს იუმორი ციფრულ ეპოქაში: მისი ეფექტურობის შესწავლა PR სტრატეგიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბეღელაძე, ნიკა და კეკელიძე, სოფიო და მუმლაძე, ოთარ (2019) გენდერის როლის გავლენა ინტერნეტ მაღაზიების პროდუქტის შესყიდვის გადაწყვეტილების პროცესზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბეჭვაია, მაია და თურმანიძე, თამარ და დურგლიშვილი, ნატო და ჩიბუხაშვილი, სალომე (2015) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტური დასაქმების ფორუმის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგია. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გაბაძე, ინგა (2024) ინფორმაციული ომი: საკომუნიკაციო სტრატეგიების ანალიზი რუსეთ- უკრაინის ომში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გაბედავა, ნიკოლოზ და გაბედავა, ცირა და გიგაური, კახა და ტურიაშვილი, ლია (2018) ლგბტ თემის კომუნიკაციის რეპოზიციონირება: სტრატეგია და ტაქტიკა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გაბელია, მანანა და ტურაშვილი, ანა-მარიამ და ლეჟავა, ლადო (2020) საქართველოში წინასაარჩევნო პიარ კამპანიების განვითარება საპრეზიდენტო არჩევნების მაგალითებზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გაგნიძე, დეა და აფაქიძე, მაკა და შაკაია, გიორგი (2020) ინფლუენსერ მარკეტინგის მთავარი გამოწვევები თანამედროვე ქართულ სამომხმარებლო ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გელაშვილი, ანა და ცხადაძე, ქეთევან და საათაშვილი, გოგა (2020) სოციალურ მედიაში გავრცელებული ცრუ ინფორმაციის ზეგავლენა ქართული საზოგადოების აზრის ფორმირებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გელაშვილი, სალომე და გოგუაძე, მარი და გომარელი, მარიამ და ფარტენაძე, ნინო (2018) სოციალური მედია- კრიზისის კატალიზატორი გენდერული დისკრიმინაციის შემცველი კომუნიკაციის დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გეწაძე, ნინო და მარტიაშვილი, თამარ და კეკელია, დავით (2023) რა გავლენას ახდენს სოციალურ მედიაში განთავსებული ბრენდების რეკლამა კლასიკურ-ტრადიციულ რეკლამაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გიბიშვილი, მაგდა და პატარკაციშვილი, მარიამ და სხირტლაძე, სალომე და ხალიბეგაშვილი, ბექა (2021) ინფლუენსერ მარკეტინიგის ეფექტიანობის კვლევა ციფრულ მედიაში, ქართულ ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გიუნაშვილი, გიორგი (2024) ინტერნალ ბრენდინგის როლი ქსელურ სუპერმარკეტებში თანამშრომლების სისტემატურ გადინებაზე საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოგატიშვილი, შალვა და ახალაია, თეონა (2024) კულტურათაშორისი მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოწვევები და სტრატეგიები საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოგიშვილი, მარიამ და თოთიბაძე, თამთა და კვარაცხელია, თამარ (2017) ცნობადობის ამაღლების კამპანია ჰოსპისისათვის “ციცინათელების ქვეყანა”. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოგიჩაშვილი, თამარ და ცისკარაშვილი, ეკა და გუმბერიძე, ვანო (2015) კომპანია Hotsale.ge-ის PR სტრატეგიები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოგოლაშვილი, თამარ და გოგოლაძე, გვანცა და ცირეკიძე, ელისო (2019) საქართველოს მსოფლიო ბრენდად ჩამოყალიბების პერსპექტივები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოგრიჭიანი, ნინო და ბადრიძე, ანი და აფციაური, ლია (2021) კონტენტ მარკეტინგის როლი ციფრულ მედიაში, ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებისას. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოდერძიშვილი, თამარ და მაისურაძე, მარიამ და კაკაბაძე, ანნა და კვარაცხელია, თამუნა (2018) ბრენდის განვითარების პირველი საფეხური ქართული სტარტაპების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოლიაძე, ქეთევან და ხუგაშვილი, ნინო (2020) ბიზნესის კორპორაციული პასუხისმგებლობა კრიზისული სიტუაციების დროს ევროპის ქვეყნების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გრიგალაშვილი, ია და ივანაშვილი, მარიამ (2023) ქართული უძრავი ქონების სააგენტოების იმიჯი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გრძელიშვილი, დავით და კაციტაძე, კესო და კალანდაძე, ანა (2021) სტრატეგიული კომუნიკაციების ცვლილებები, XX ს-ის დასაწყისიდან დღემდე, კომპანია კოკა-კოლას მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დათუკიშვილი, ქეთევან (2020) ციფრული მარკეტინგი და ელ-კომერცია ქართულ საგამომცემლო სფეროში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დარჯანია, ანა და გიგაური, გვანცა და ხუნდაძე, თამარ (2022) ეთიკა და მისი ამაღლების მნიშვნელობა საზოგადოებრივ ურთიერთობებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დიასამიძე, ენრი და ვეკუა, გვანცა და სადაღაშვილი, გვანცა (2024) სოციალური მედია მარკეტინგის ხერხების გამოყენება თეატრის პოპულარიზაციისთვის (ქ. თბილისში არსებული თეატრების მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დოინჯაშვილი, ანუკი და ნავროზაშვილი, მარიამ (2023) ინფლუენსერ მარკეტინგის როლი სტარტაპ ბიზნესის განვითარებაში ქართულ ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დოლინსკი, ანდრეი (2024) სოციალური მედიის გავლენა პოლიტიკურ კომუნიკაციასა და საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დოლიძე, თათია (2024) ხელოვნური ინტელექტის ეფექტიანობის კვლევა საზოგადოებრივ ურთიერთობებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ერგემლიძე, ხატია (2021) კრიზისული კომუნიკაციები კოვიდ-19-ის ჭრილში საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ერისთავი, ერეკლე (2023) ონლაინ შეფასების უკუკავშირის გავლენა კვების ობიექტების მომხმარებლების ქცევასა და ბრენდის იმიჯის ფორმირებაზე საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ვარსიმაშვილი, მარიამ და პეტრიაშვილი, ანა და ქაჯაია, ანი (2023) ქართულ ბიზნეს სექტორში ვიზუალური კომუნიკაციის როლი გენდერულ გაძლიერებასა და სტერეოტიპებთან ბრძოლაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ზაზაშვილი, თორნიკე და ლეჟავა, მარიამ (2020) რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ზარანდია, თამუნა (2024) ქართული სოციალური კამპანიების ტენდენციები და სპეციფიკა და სოციალური ქსელების გავლენა მის ეფექტიანობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ზასსეევი, თამარ (2024) რუსული საინფორმაციო ომი საქართველოში დეზინფორმაციული კამპანიების სტრატეგიები, Fake News და მათი გავლენა პოლიტიკური დღის წესრიგის ფორმირებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ზაქარაძე, ნინო და ხუციშვილი, სალომე და ბალიაშვილი, ანა (2020) ფერების ნეირომარკეტინგული დატვირთვა ბრენდინგში, საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ზებედაშვილი, მარიამ (2024) სოციალური ქსელების გავლენა თანამედროვე ქოფირაითინგზე: ცვლილებები და ტენდენციები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ზუბაშვილი, მარიამ (2022) კულტურა, როგორც სახელმწიფოს იმიჯის პოზიციონირების მარკერი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
თათარაშვილი, რომან (2022) გრინვოშინგის გავლენა რეკლამისა და ბრენდის მიმართ მომხმარებლის დამოკიდებულებაზე ელექტრო საავტომობილო სფეროში კომპანია „სიტროენის“ მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
თაკალანძე, ირაკლი (2022) პროპაგანდა და გენდერული სტერეოტიპები საბჭოთა კავშირის რეკლამებსა და პოსტერებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
თურქაძე, გიორგი (2021) სტრატეგიული კომუნიკაციის გავლენა ვაქცინაციის პროცესზე 2010 წლიდან დღემდე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
იარღანაშვილი, ხათუნა (2013) აუდიტორიის დარწმუნების საშუალებები პრეზიდენტობის კანდიდატთა სატელევიზიო გამოსვლებში ( გიორგი მარგველაშვილი;დავით ბაქრაძე; ნინო ბურჯანაძე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
იმერლიშვილი, თინათინ (2023) ბრენდინგის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე აპლიკაციით ყიდვის დროს საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ისაკაძე, თათია და წიქარიძე, ლიკა და ბუაძე, ირაკლი (2022) პოლიტიკური ლიდერების იმიჯები რუსეთ-უკრაინის ომის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კაიშაური, დიანა და ლომიტაშვილი, გიორგი და ოსეფაშვილი, ლილი (2023) საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის გავლენა ბრენდის რეპუტაციაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კაპანაძე, ანა და ენუქიძე, ანი (2019) დახურული ფეისბუქ ჯგუფების გავლენა საზოგადოებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კასრაძე, ნინო (2021) საზოგადოებისა და მედიის როლი ოჯახში ძალადობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კერძაია, გიორგი და გოგალაძე, ეკა და ლომაშვილი, მაგდა (2021) სამოქალაქო მოძრაობების კომუნიკაციის გავლენა საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაზე „გავრილოვის ღამის“ მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კიკნაძე, ნატა და ფალავანდიშვილი, ნინო (2024) საქართველოში, ყველაზე დიდი, ელექტრონული კომერციის აპლიკაციების მარკეტინგული სტრატეგიები და მათი ეფექტიანობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კობაიძე, სალომე (2022) რევიუ მარკეტინგის გავლენა ქართველი მომხმარებლის ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კოპალეიშვილი, ნინა და ბერაია, მაკა და მამულაშვილი, გიორგი (2018) ბრენდინგის ფსიქოლოგიური გავლენა მომხმარებლის გადაწყვეტილებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კუპრაძე, თეა და ნოზაძე, ანა და არუშანოვი, თინათინ (2021) შიდაკომუნიკაციური მიდგომების ცვლილება დისტანციური სამუშაო რეჟიმის არსებობის პირობებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კუხიანიძე, თინა და ექიზაშვილი, მარიამ და ალავიძე, მარიამ (2020) სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლაშხია, შალვა (2024) პოლიტიკური რეკლამის გავლენა ქართველი ამომრჩევლის ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლეკიშვილი, სალომე და ქარჩავა, ქეთევან (2020) პანდემიის (COVID-19) გავლენა მარკეტინგზე (საქართველოს მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლელაძე, ეთერ და აბრამიშვილი, ეთერ (2024) ინფლუენსერ მარკეტინგის როლი ბიზნესში და მისი განვითარება საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლიპარტელიანი, დადუნა და თარხნიშვილი, ელენე და ჭყონია, მარიამ (2021) "ინსტაგრამის" როლი მცირე ტიპის ქართულ კომპანიებში კოვიდ-19-ის პანდემიის პირობებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლომიძე, ნინო და ბენიძე, ანი (2024) ნეირომარკეტინგული ტაქტიკების გამოყენების კვლევა - საქართველოს FMCG სექტორის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლოსაბერიძე, თამარ და ხარატიშვილი, ქეთევან (2021) შიდა კომუნიკაციის გავლენა ორგანიზაციის იმიჯზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მარგიშვილი, ელენე (2023) საზოგადოებასთან ურთიერთობის (PR) როლი თანამედროვე პოლიტიკაში (საქართველოში არსებული მდგომარეობის კვლევა). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მაქსიმოვა, მერი (2024) სტრატეგიები და გავლენა: არასამთავრობო ორგანიზაციების საზოგადოებასთან ურთიერთობის პრაქტიკის ანალიზი საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მახარაძე, გიორგი და კალატოზი, ანა და ბოლქვაძე, ევა (2018) „ილიაუნის ბიზნესის სკოლის სტრატეგიული დაგეგმვის მარკეტინგული კონცეფცია და საკომუნიკაციო სტრატეგია”. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მგელაძე, გიორგი და გულიაშვილი, ვაჟა და ლომიძე, ლიკა (2019) ციფრულ სამყაროში არსებული ინფორმაციის ზეგავლენა პიროვნების არჩევანზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მერაბიშვილი, ბარბარე და რაიკი, ანასტასია და გოგიშვილი, თინათინ (2021) საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიები საქართველოში არსებული არასამთავრობო ორგანიზაციების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მირიანაშვილი, თამარ და ძიძიკაშვილი, თამარ და არღვლიანი, მარიამ (2022) ომი, როგორც ერთა იმიჯის ფორმირების ინსტრუმენტი (რუსეთისა და უკრაინის მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მიქაია, ანა (2022) საბჭოთა კავშირის საინფორმაციო სტრატეგიისა და პოლიტიკური კომუნიკაციის ასახვა 2022 წლის რუსეთ-უკრაინის ომში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მურვანიძე, თამილა და ოსიტაშვილი, მარიამ (2024) კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის გავლენა თანამშრომლების მოზიდვაზე, ჩართულობასა და მოტივაციაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მღებრიშვილი, ავთანდილ (2022) ციფრული მედიის გავლენა საქართველოში მოღვაწე ტექნოლოგიური სტარტაპების განვითარებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მხეიძე, მარიამ და სართანია, თამარ და კაჭკაჭაშვილი, ეკატერინე (2020) კოვიდ 19-ის ზეგავლენა საქართველოს უმაღლესი სასწავლებლების კრიზისულ კომუნიკაციაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნატროშვილი, მარიამ (2024) საბანკო სექტორის დიჯიტალიზაცია - ციფრული მარკეტინგი ქართული ბანკებისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნოზაძე, თეონა და ხუგაშვილი, მარიამ და ცინცაძე, ნინო (2020) კრიზისების მართვა ტურიზმში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნოზაძე, ნინო (2024) ლიტერატურული პრემიების ონლაინ საკომუნიკაციო სტრატეგია თანამედროვე პიარში ლიტერატურული პრემია ,,საბას’’ მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნოზაძე, ნინო და მაჭარაშვილი, ნათია (2021) პანდემიის გავლენა ქართულ ბიზნესზე და რეკლამის მნიშვნელობა სოციალურ მედიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ოქროპირიძე, ნინო და მეგრელიძე, ილია (2022) სატელევიზიო ინტეგრაციის ეფექტიანობა საცალო ვაჭრობის სფეროში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
პაპასქუა, ლაურა და ჩიკვაიძე, ანი (2023) საინფორმაციო კომუნიკაციის როლი საქართველოში STEM მიმართულებით გენდერული დისბალანსის აღმოფხვრაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
პაპიაშვილი, უჩა და კურტანიძე, ანა (2024) კულისებს მიღმა: უკანასკნელი ათწლეულის განმავლობაში ქართულ სერიალებში პროდუქტის განთავსების ზრდისა და ტენდენციების ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
პოპიაშვილი, სალომე და მუხაძე, მაკა (2020) კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა და შიდა კომუნიკაცია კოვიდ-19-ის ფონზე საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჟორჟოლიანი, ქეთევან და აბაშიშვილი, მარიამ და ახალკაცი, ნინო (2024) რა სტრატეგიებსა და ტაქტიკებს იყენებენ ქართული ელექტრონული კომერციის პლატფორმები Z თაობასთან საკომუნიკაციოდ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
რაზმაძე, მარიამ და თაკვარელია, აკაკი (2023) ChatGPT-ის როლი საზოგადოებასთან ურთიერთობის მიმართულებით - გლობალური ტენდენციები და სამომავლო პერსპექტივები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
როყვა, ლანა და გობეჩია, ნანა (2021) გენდერული სტერეოტიპები თანამედროვე ქართული სატელევიზიო სივრცის რეკლამებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
საგანელიძე, სოფიკო და გერმანიშვილი, მარიამ და ცერცვაძე, ანა (2022) ციფრული მარკეტინგის განვითარების დონე პოსტ პანდემიურ პერიოდში საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
სამუშია, ანა და ქარჩავა, ანა (2024) ნეირომარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე, საქართველოში არსებული სარეკლამო ბაზრის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
სარდანაშვილი, ვენერა (2022) ოჯახის ექიმის ონლაინ მომსახურების ხარისხი COVID-19-ის პანდემიის დროს საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
სხირტლაძე, ნიკოლოზ და მოისწრაფიშვილი, გიორგი (2018) ელექტრონული ჩართულობის პლატფორმა ქალაქის განვითარებისთვის: საკომუნიკაციო სტრატეგია და ტაქტიკა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტაბატაძე, მარიამ და მგელაძე, ხატია და ბრეგვაძე, ნატო (2022) საინფორმაციო ომი (რუსეთს-უკრაინის 2022 წლის ომის პირველი ეტაპი). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტატულაშვილი, ანი და ცხონდია, გიორგი და გოგოხია, ემა (2015) სამხედრო - ექსტრემალური ჟურნალისტიკის პიარ პროექტი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტუხაშვილი, თათია და მიქაცაძე, ნათია (2024) სოც.მედია და ბავშვები, როგორც ინფლუენსერები. მათი გავლენა მსყიდველობით გადაწყვეტილებაზე, ბავშვებზე მორგებული მარკეტინგი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
უერთაშვილი, სალომე და ასანიძე, მალხაზი (2023) პიარის როლი პროფესიული განათლების პოპულარიზაციაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
უზუნაშვილი, ელისო და გოგოლაძე, ელენე (2019) კომუნიკაციების როლი თანამედროვე ქართულ თეატრში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ფალავანდიშვილი, სესილი და ორაგველიძე, ნათია (2019) გავლენის მქონე პირები, მათი ცხოვრების სტილი სოციალურ მედიაში და გავლენა საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ფარქოსაძე, ნინო და სარჩიმელია, ანა (2020) ანტიკრიზისული მენეჯმენტის როლი მოულოდნელი კრიზისის დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ფეიქრიშვილი, ემილი და გუშარაშვილი, მეგი და ჯულუხიძე, ლიზა (2024) ბრენდის ფორმირება: სოციალური მედიის გავლენა ქართული კომპანიების სტრატეგიაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ფორჩხიძე, გვანცა (2022) პარტიზანული მარკეტინგის განვითარება ქართული ბიზნესის მარკეტინგულ კომუნიკაციებში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ქამაშიძე, მეგი (2024) ქალთა საერთაშორისო დღე საქართველოში მოქმედი კერძო კომპანიების მარკეტინგულ კომუნიკაციებში: სპეციფიკა და თავისებურებები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ქარდავა, ანანო (2022) საერთაშორისო ბაზარზე შესვლის მარკეტინგული სტრატეგიების კვლევა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ღავთაძე, ქეთი და დავითაძე, გიორგი და ბერიძე, ქეთინო (2022) მერჩენდაიზინგის გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე, საქართველოში FMCG სექტორში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ღლონტი, ნიკა (2023) სოციალური მედიის გავლენა ბიზნესის განვითარებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ყანდიაშვილი, ლევან და თოდიძე, ნანა (2024) სოციალური მედიის ზეგავლენა საპროტესტო აქციებზე საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ყელბერაშვილი, ლაშა და დოლიძე, გეგი (2021) ტიკტოკ (TikTok) მარკეტინგის გავლენა ბრენდის ცნობადობის ზრდაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ყურაშვილი, ხატია და მუშკუდიანი, ანა (2020) ნეირომარკეტინგის შესახებ ინფორმირებისა და მისი გამოყენების პრაქტიკა საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
შაქარიშვილი, მარიამ და გორდაძე, ლიკა (2021) ნეირომარკეტინგის როლი თანამედროვე მარკეტინგულ სამყაროში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩარკვიანი, ნუცა (2024) ბრენდის იდენტობის გავლენა მომხმარებელთა ლოიალურობაზე და ემოციური კავშირის როლი კომპანია „Apple”-ს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩიქოვანი, ანი და ხაზალაშვილი, მარიამ (2024) საზოგადოებასთან ურთიერთობა ციფრულ ეპოქაში: ონლაინ პლატფორმების როლი PR კომუნიკაციაში საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩიხლაძე, საბა და სანაძე, მედეა (2019) ხელოვნური ინტელექტი სტრატეგიულ კომუნიკაციებში (ჩეთბოტების მაგალითზე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩუბინიძე, გვანცა (2024) საზოგადოების დამოკიდებულება საქართველოში არსებული კომპანიების მიერ განხორციელებული რეაქტიული მარკეტინგული კომუნიკაციების მიმართ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩხაიძე, ელენე და კაპანაძე, თამარ (2021) ციფრული კონტენტ მარკეტინგის გავლენა ქართველი მომხმარებელის ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩხარტიშვილი, ქეთი და შენგელია, მარიამ (2023) სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე ქართულ სტარტაპ ბრენდებში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ინდუსტრიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ცარციძე, ხატია (2021) საზოგადოებრივი ურთიერთობების როლი სპორტული საკითხების გაშუქებისას თანამედროვე ქართულ სატელევიზიო სივრცეში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ცირამუა, სალომე და ძინძიბაძე, ძინძიბაძე (2023) ციფრული მარკეტინგის მნიშვნელობა ონლაინ გაყიდვებისთვის პოსტპანდემიის პერიოდში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ცირეკიძე, ელისო (2023) 21-ე საუკუნის ქართული ბრენდების საკომუნიკაციო სტრატეგია და განვითარების თავისებურებები სასიცოცხლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ცუცუნაშვილი, ეკატერინე (2014) საპროტესტო და ბოიკოტირების კამპანიები სპორტულ ღონისძიებათა წინააღმდეგ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ძიგუა, სოფიო და ხაჩიძე, ლუკა და წერეთელი, მარიამ და გიგინეიშვილი, მანანა (2019) ყალბი ახალი ამბავი და ანტიკრიზისული კომუნიკაცია. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
წერეთელი, მარიამ და სანოძე, ნინო და კალანდია, ირაკლი (2020) საზოგადოებრივი ურთიერთობები პირველად ჯანდაცვაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
წიქარიშვილი, მარიამ და გიგინეიშვილი, მარიამ და კომახიძე, ირმა (2021) თანამშრომლებზე ორიენტირებული კორპორაციული პასუხისმგებლობის გავლენა კომპანიის რეპუტაციაზე საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჭარაქაშვილი, ირმა (2022) მცირე კომპანიების PR-სტრატეგია და COVID 19 - ის გავლენა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჭინჭარაძე, ანა და ჯანგირაშვილი, ნინო (2023) კომუნიკაციის როლი ქართული სტარტაპების განვითარებაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჭიღლაძე, ელენე და ბარელაძე, თემურ (2024) ხელოვნური ინტელექტი და ციფრული რეკლამა: შესაძლებლობები და პერსპექტივები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხანდოლიშვილი, ნათია და გელაძე, თამარ და ჩხეიძე, სალომე (2015) იყავი ეფექტური - ენერგოეფექტური! ენერგოეფექტურობის პოპულარიზაცია ზუგდიდის მუნიციპალიტეტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხარიტონაშვილი, ელენე და თაკალანძე, მურთაზ და ბუხრაძე, ლევან (2020) ციფრული მედიის, როგორც საკომუნიკაციო საშუალების როლი კრიზისულ ვითარებაში, საქართველოს სახელმწიფო უნივერსიტეტების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხვედელიძე, ეკატერინე (2022) სოციალური ქსელების გავლენა ტრადიციულ რეკლამაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხოზრევანიძე, მარიკა (2024) PR ბიუჯეტირება საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხუციშვილი, მარიამ და ხვისტანი, ია და ყამარაული, თამარ (2020) პროდუქციისა და მომსახურების სატელევიზიო ინტეგრაციის პრაქტიკა საქართველოში და მისი გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხუციძე, ქეთევან (2024) ციფრული მარკეტინგის როლი წარმატებულ გაყიდვებში ქართულ ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხუჭუა, ნათია (2019) ციფრული კომუნიკაციის როლი ონლაინ მაღაზიებისთვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯაგიევი, ქრისტინე და გოჩიტაშვილი, თამარ (2019) აპლიკაცია Mark in Georgia - სათავგადასავლო ტურიზმის განვითარების ინოვაციური პლატფორმა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯანანაშვილი, ლიკა და ლეშკაშელი, ლიკა და თოდიძე, თამარ (2023) ღონისძიებების ეფექტიანობა მარკეტინგში საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯანელიძე, თეკლე (2015) მოზარდი და თეატრი -მოზარდ მაყურებელთათეატრის ცნობადობის გაზრდა მოზარდებისა და მათი მშობლებლებისათვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯაფარიძე, ანასტასია (2021) შიდა კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა (Internal CSR) Covid-19-ის ფონზე საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯაფარიძე, სოფიო და ჭუმბურიძე, სოფიკო და დევრისაშვილი, მარიამ და კუკავა, თინიკო (2018) სასწრაფო სამედიცინო დახმარების რეპოზიციონირება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯიშკარიანი, ლილი და მოსიძე, თამარ (2023) თბილისის, როგორც ქალაქის, პოზიციონირება შოპინგ ტურიზმის მიმართულებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.