ობიექტები თემით "H Social Sciences > HW Public Relations"

დონით მაღლა
ექსპორტი [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
დაჯგუფება: ავტორები | ობიექტის ტიპი
გადასვლა: | | | | | | | | |
ამ დონეზე ობიექტების რაოდენობა: 16.

ბარნოვი, ნინო და თოიძე, თათია (2017) გორისა და მცხეთის ბიბლიოთეკების რეპოზიციონირება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეჭვაია, მაია და თურმანიძე, თამარ და დურგლიშვილი, ნატო და ჩიბუხაშვილი, სალომე (2015) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტური დასაქმების ფორუმის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგია. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბედავა, ნიკოლოზ და გაბედავა, ცირა და გიგაური, კახა და ტურიაშვილი, ლია (2018) ლგბტ თემის კომუნიკაციის რეპოზიციონირება: სტრატეგია და ტაქტიკა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, სალომე და გოგუაძე, მარი და გომარელი, მარიამ და ფარტენაძე, ნინო (2018) სოციალური მედია- კრიზისის კატალიზატორი გენდერული დისკრიმინაციის შემცველი კომუნიკაციის დროს. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგიშვილი, მარიამ და თოთიბაძე, თამთა და კვარაცხელია, თამარ (2017) ცნობადობის ამაღლების კამპანია ჰოსპისისათვის “ციცინათელების ქვეყანა”. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგიჩაშვილი, თამარ და ცისკარაშვილი, ეკა და გუმბერიძე, ვანო (2015) კომპანია Hotsale.ge-ის PR სტრატეგიები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოდერძიშვილი, თამარ და მაისურაძე, მარიამ და კაკაბაძე, ანნა და კვარაცხელია, თამუნა (2018) ბრენდის განვითარების პირველი საფეხური ქართული სტარტაპების მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

იარღანაშვილი, ხათუნა (2013) აუდიტორიის დარწმუნების საშუალებები პრეზიდენტობის კანდიდატთა სატელევიზიო გამოსვლებში ( გიორგი მარგველაშვილი;დავით ბაქრაძე; ნინო ბურჯანაძე). სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოპალეიშვილი, ნინა და ბერაია, მაკა და მამულაშვილი, გიორგი (2018) ბრენდინგის ფსიქოლოგიური გავლენა მომხმარებლის გადაწყვეტილებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მახარაძე, გიორგი და კალატოზი, ანა და ბოლქვაძე, ევა (2018) „ილიაუნის ბიზნესის სკოლის სტრატეგიული დაგეგმვის მარკეტინგული კონცეფცია და საკომუნიკაციო სტრატეგია”. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სხირტლაძე, ნიკოლოზ და მოისწრაფიშვილი, გიორგი (2018) ელექტრონული ჩართულობის პლატფორმა ქალაქის განვითარებისთვის: საკომუნიკაციო სტრატეგია და ტაქტიკა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტატულაშვილი, ანი და ცხონდია, გიორგი და გოგოხია, ემა (2015) სამხედრო - ექსტრემალური ჟურნალისტიკის პიარ პროექტი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცუცუნაშვილი, ეკატერინე (2014) საპროტესტო და ბოიკოტირების კამპანიები სპორტულ ღონისძიებათა წინააღმდეგ. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხანდოლიშვილი, ნათია და გელაძე, თამარ და ჩხეიძე, სალომე (2015) იყავი ეფექტური - ენერგოეფექტური! ენერგოეფექტურობის პოპულარიზაცია ზუგდიდის მუნიციპალიტეტში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯანელიძე, თეკლე (2015) მოზარდი და თეატრი -მოზარდ მაყურებელთათეატრის ცნობადობის გაზრდა მოზარდებისა და მათი მშობლებლებისათვის. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაფარიძე, სოფიო და ჭუმბურიძე, სოფიკო და დევრისაშვილი, მარიამ და კუკავა, თინიკო (2018) სასწრაფო სამედიცინო დახმარების რეპოზიციონირება. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ეს სია შეიქმნა: Sat Nov 17 05:03:52 2018 PST.