Items where Subject is "H Social Sciences > HW Public Relations"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: | | | | | | | | | | | | |
Number of items at this level: 26.

ბარნოვი, ნინო and თოიძე, თათია (2017) გორისა და მცხეთის ბიბლიოთეკების რეპოზიციონირება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეღელაძე, ნიკა and კეკელიძე, სოფიო and მუმლაძე, ოთარ (2019) გენდერის როლის გავლენა ინტერნეტ მაღაზიების პროდუქტის შესყიდვის გადაწყვეტილების პროცესზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეჭვაია, მაია and თურმანიძე, თამარ and დურგლიშვილი, ნატო and ჩიბუხაშვილი, სალომე (2015) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტური დასაქმების ფორუმის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბედავა, ნიკოლოზ and გაბედავა, ცირა and გიგაური, კახა and ტურიაშვილი, ლია (2018) ლგბტ თემის კომუნიკაციის რეპოზიციონირება: სტრატეგია და ტაქტიკა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, სალომე and გოგუაძე, მარი and გომარელი, მარიამ and ფარტენაძე, ნინო (2018) სოციალური მედია- კრიზისის კატალიზატორი გენდერული დისკრიმინაციის შემცველი კომუნიკაციის დროს. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგიშვილი, მარიამ and თოთიბაძე, თამთა and კვარაცხელია, თამარ (2017) ცნობადობის ამაღლების კამპანია ჰოსპისისათვის “ციცინათელების ქვეყანა”. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგიჩაშვილი, თამარ and ცისკარაშვილი, ეკა and გუმბერიძე, ვანო (2015) კომპანია Hotsale.ge-ის PR სტრატეგიები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგოლაშვილი, თამარ and გოგოლაძე, გვანცა and ცირეკიძე, ელისო (2019) საქართველოს მსოფლიო ბრენდად ჩამოყალიბების პერსპექტივები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოდერძიშვილი, თამარ and მაისურაძე, მარიამ and კაკაბაძე, ანნა and კვარაცხელია, თამუნა (2018) ბრენდის განვითარების პირველი საფეხური ქართული სტარტაპების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

იარღანაშვილი, ხათუნა (2013) აუდიტორიის დარწმუნების საშუალებები პრეზიდენტობის კანდიდატთა სატელევიზიო გამოსვლებში ( გიორგი მარგველაშვილი;დავით ბაქრაძე; ნინო ბურჯანაძე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაპანაძე, ანა and ენუქიძე, ანი (2019) დახურული ფეისბუქ ჯგუფების გავლენა საზოგადოებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოპალეიშვილი, ნინა and ბერაია, მაკა and მამულაშვილი, გიორგი (2018) ბრენდინგის ფსიქოლოგიური გავლენა მომხმარებლის გადაწყვეტილებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მახარაძე, გიორგი and კალატოზი, ანა and ბოლქვაძე, ევა (2018) „ილიაუნის ბიზნესის სკოლის სტრატეგიული დაგეგმვის მარკეტინგული კონცეფცია და საკომუნიკაციო სტრატეგია”. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მგელაძე, გიორგი and გულიაშვილი, ვაჟა and ლომიძე, ლიკა (2019) ციფრულ სამყაროში არსებული ინფორმაციის ზეგავლენა პიროვნების არჩევანზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სხირტლაძე, ნიკოლოზ and მოისწრაფიშვილი, გიორგი (2018) ელექტრონული ჩართულობის პლატფორმა ქალაქის განვითარებისთვის: საკომუნიკაციო სტრატეგია და ტაქტიკა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტატულაშვილი, ანი and ცხონდია, გიორგი and გოგოხია, ემა (2015) სამხედრო - ექსტრემალური ჟურნალისტიკის პიარ პროექტი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

უზუნაშვილი, ელისო and გოგოლაძე, ელენე (2019) კომუნიკაციების როლი თანამედროვე ქართულ თეატრში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფალავანდიშვილი, სესილი and ორაგველიძე, ნათია (2019) გავლენის მქონე პირები, მათი ცხოვრების სტილი სოციალურ მედიაში და გავლენა საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიხლაძე, საბა and სანაძე, მედეა (2019) ხელოვნური ინტელექტი სტრატეგიულ კომუნიკაციებში (ჩეთბოტების მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცუცუნაშვილი, ეკატერინე (2014) საპროტესტო და ბოიკოტირების კამპანიები სპორტულ ღონისძიებათა წინააღმდეგ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ძიგუა, სოფიო and ხაჩიძე, ლუკა and წერეთელი, მარიამ and გიგინეიშვილი, მანანა (2019) ყალბი ახალი ამბავი და ანტიკრიზისული კომუნიკაცია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხანდოლიშვილი, ნათია and გელაძე, თამარ and ჩხეიძე, სალომე (2015) იყავი ეფექტური - ენერგოეფექტური! ენერგოეფექტურობის პოპულარიზაცია ზუგდიდის მუნიციპალიტეტში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხუჭუა, ნათია (2019) ციფრული კომუნიკაციის როლი ონლაინ მაღაზიებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაგიევი, ქრისტინე and გოჩიტაშვილი, თამარ (2019) აპლიკაცია Mark in Georgia - სათავგადასავლო ტურიზმის განვითარების ინოვაციური პლატფორმა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯანელიძე, თეკლე (2015) მოზარდი და თეატრი -მოზარდ მაყურებელთათეატრის ცნობადობის გაზრდა მოზარდებისა და მათი მშობლებლებისათვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაფარიძე, სოფიო and ჭუმბურიძე, სოფიკო and დევრისაშვილი, მარიამ and კუკავა, თინიკო (2018) სასწრაფო სამედიცინო დახმარების რეპოზიციონირება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

This list was generated on Sun Sep 20 02:13:13 2020 PDT.