Items where Subject is "H Social Sciences > HW Public Relations"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Number of items at this level: 146.

ადეიშვილი, ია and ლომიძე, მარიამ and თავდგირიძე, თამარ (2020) ანტიკრიზისული PR-ის როლი პოლიტიკური იმიჯისა და რეპუტაციის მართვაში (Covid-19-ის პანდემიის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ავლოხაშვილი, ნატა and შაფათავა, ნათია (2023) დეზინფორმაცია, როგორც ბრენდის კრიზისის წყარო, ციფრულ მედიაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

აკობიძე, სალომე and ჯაში, ნათია and ვათიაშვილი, ანა (2021) პიარის სტრატეგიის კვლევა საქართველოს საჯარო უწყებებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალელიშვილი, ანა and თავართქილაძე, კარლო (2020) საქართველოს მთავრობის კრიზისული კომუნიკაციის გაშუქება COVID-19-ის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალიაშვილი, ქეთევან (2024) ნეირომარკეტინგი სოციალურ მედიაში, ვიზუალურ-ვერბალური კონტენტის ზემოქმედება ადამიანის ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალიევი, ზიად and აბუაშვილი, თამარ and მეშველაშვილი, ნანა (2021) ტექნოლოგიური განვითარების გავლენა მარკეტინგზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ამაღლობელი, ნინიკო (2024) კორპორატიული კულტურის თავისებურებები კერძო სექტორში საქართველოში მომუშავე კომპანიების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ასათიანი, ნინო and დადუნაშვილი, თინათინ (2023) ქოფირაითინგის როლის საქართველოს ტურისტულ ბრენდად ფორმირების პროცესში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

აფციაური, ელენე (2023) შინაგან საქმეთა სამინისტროს საზოგადოებრივი უსაფრთხოების მართვის ცენტრის „112“-ის საზოგადოებასთან ურთიერთობის ეფექტურობა შემთხვევის ანალიზი - “ემეგობრე პოლიციას” კამპანიის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარაბაძე, ბარბარე and ოსეფაიშვილი, დეა and გოგრიჭიანი, თეიმურაზ (2023) მენტალური ჯანმრთელობის პრობლემა ახალგაზრდებში და სოციალური მედიის როლი და მნიშვნელობა ამ საკითხთან მიმართებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარამიძე, რევაზ (2023) კრიზისული კომუნიკაცია სოციალურ მედიაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარნოვი, ნინო and თოიძე, თათია (2017) გორისა და მცხეთის ბიბლიოთეკების რეპოზიციონირება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბატიაშვილი, თამთა and ბერიაშვილი, სოფიო and ეპიტაშვილი, სალომე (2020) საქართველოს მთავრობის კრიზისული კომუნიკაცია ახალი კორონავირუსის პანდემიის პირობებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაღაშვილი, ანა and ლაფანაშვილი, ნოდარ and გურგენიშვილი, ქეთევან (2022) სოციალური ქსელის როლი პროფესიული განათლების იმიჯის ამაღლებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაცაცაშვილი, ნანა and გვენცაძე, ანა and გოგოლაძე, მარიამ (2020) ციფრული ვიზუალების გავლენა სამიზნე აუდიტორიაზე საქართველოში არსებული კომპანიების Facebook გვერდებზე დაკვირვებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბენია, გიგა (2023) სახელმწიფო სტრუქტურების სატელევიზიო მედიასთან ურთიერთობის სპეციფიკა და გამოწვევები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერია, ანასტასია and თურმანიძე, ბარბარე (2024) ქართული პოლიტიკური პარტიების წინასაარჩევნო კომუნიკაციის განვითარება 2012-2024 წლებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბერიძე, ნინო and ქარსელაძე, მაკა and უძილაური, თამარ (2022) საქართველოში covid 19-ის გავლენა რეკლამაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეროზაშვილი, მეგი and მიგინეიშვილი, დავით (2024) რა როლს თამაშობს იუმორი ციფრულ ეპოქაში: მისი ეფექტურობის შესწავლა PR სტრატეგიაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეღელაძე, ნიკა and კეკელიძე, სოფიო and მუმლაძე, ოთარ (2019) გენდერის როლის გავლენა ინტერნეტ მაღაზიების პროდუქტის შესყიდვის გადაწყვეტილების პროცესზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეჭვაია, მაია and თურმანიძე, თამარ and დურგლიშვილი, ნატო and ჩიბუხაშვილი, სალომე (2015) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტური დასაქმების ფორუმის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბაძე, ინგა (2024) ინფორმაციული ომი: საკომუნიკაციო სტრატეგიების ანალიზი რუსეთ- უკრაინის ომში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბედავა, ნიკოლოზ and გაბედავა, ცირა and გიგაური, კახა and ტურიაშვილი, ლია (2018) ლგბტ თემის კომუნიკაციის რეპოზიციონირება: სტრატეგია და ტაქტიკა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბელია, მანანა and ტურაშვილი, ანა-მარიამ and ლეჟავა, ლადო (2020) საქართველოში წინასაარჩევნო პიარ კამპანიების განვითარება საპრეზიდენტო არჩევნების მაგალითებზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაგნიძე, დეა and აფაქიძე, მაკა and შაკაია, გიორგი (2020) ინფლუენსერ მარკეტინგის მთავარი გამოწვევები თანამედროვე ქართულ სამომხმარებლო ბაზარზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, ანა and ცხადაძე, ქეთევან and საათაშვილი, გოგა (2020) სოციალურ მედიაში გავრცელებული ცრუ ინფორმაციის ზეგავლენა ქართული საზოგადოების აზრის ფორმირებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, სალომე and გოგუაძე, მარი and გომარელი, მარიამ and ფარტენაძე, ნინო (2018) სოციალური მედია- კრიზისის კატალიზატორი გენდერული დისკრიმინაციის შემცველი კომუნიკაციის დროს. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გეწაძე, ნინო and მარტიაშვილი, თამარ and კეკელია, დავით (2023) რა გავლენას ახდენს სოციალურ მედიაში განთავსებული ბრენდების რეკლამა კლასიკურ-ტრადიციულ რეკლამაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიბიშვილი, მაგდა and პატარკაციშვილი, მარიამ and სხირტლაძე, სალომე and ხალიბეგაშვილი, ბექა (2021) ინფლუენსერ მარკეტინიგის ეფექტიანობის კვლევა ციფრულ მედიაში, ქართულ ბაზარზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გიუნაშვილი, გიორგი (2024) ინტერნალ ბრენდინგის როლი ქსელურ სუპერმარკეტებში თანამშრომლების სისტემატურ გადინებაზე საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგატიშვილი, შალვა and ახალაია, თეონა (2024) კულტურათაშორისი მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოწვევები და სტრატეგიები საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგიშვილი, მარიამ and თოთიბაძე, თამთა and კვარაცხელია, თამარ (2017) ცნობადობის ამაღლების კამპანია ჰოსპისისათვის “ციცინათელების ქვეყანა”. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგიჩაშვილი, თამარ and ცისკარაშვილი, ეკა and გუმბერიძე, ვანო (2015) კომპანია Hotsale.ge-ის PR სტრატეგიები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგოლაშვილი, თამარ and გოგოლაძე, გვანცა and ცირეკიძე, ელისო (2019) საქართველოს მსოფლიო ბრენდად ჩამოყალიბების პერსპექტივები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგრიჭიანი, ნინო and ბადრიძე, ანი and აფციაური, ლია (2021) კონტენტ მარკეტინგის როლი ციფრულ მედიაში, ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებისას. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოდერძიშვილი, თამარ and მაისურაძე, მარიამ and კაკაბაძე, ანნა and კვარაცხელია, თამუნა (2018) ბრენდის განვითარების პირველი საფეხური ქართული სტარტაპების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოლიაძე, ქეთევან and ხუგაშვილი, ნინო (2020) ბიზნესის კორპორაციული პასუხისმგებლობა კრიზისული სიტუაციების დროს ევროპის ქვეყნების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გრიგალაშვილი, ია and ივანაშვილი, მარიამ (2023) ქართული უძრავი ქონების სააგენტოების იმიჯი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გრძელიშვილი, დავით and კაციტაძე, კესო and კალანდაძე, ანა (2021) სტრატეგიული კომუნიკაციების ცვლილებები, XX ს-ის დასაწყისიდან დღემდე, კომპანია კოკა-კოლას მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დათუკიშვილი, ქეთევან (2020) ციფრული მარკეტინგი და ელ-კომერცია ქართულ საგამომცემლო სფეროში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დარჯანია, ანა and გიგაური, გვანცა and ხუნდაძე, თამარ (2022) ეთიკა და მისი ამაღლების მნიშვნელობა საზოგადოებრივ ურთიერთობებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დიასამიძე, ენრი and ვეკუა, გვანცა and სადაღაშვილი, გვანცა (2024) სოციალური მედია მარკეტინგის ხერხების გამოყენება თეატრის პოპულარიზაციისთვის (ქ. თბილისში არსებული თეატრების მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დოინჯაშვილი, ანუკი and ნავროზაშვილი, მარიამ (2023) ინფლუენსერ მარკეტინგის როლი სტარტაპ ბიზნესის განვითარებაში ქართულ ბაზარზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დოლინსკი, ანდრეი (2024) სოციალური მედიის გავლენა პოლიტიკურ კომუნიკაციასა და საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დოლიძე, თათია (2024) ხელოვნური ინტელექტის ეფექტიანობის კვლევა საზოგადოებრივ ურთიერთობებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ერგემლიძე, ხატია (2021) კრიზისული კომუნიკაციები კოვიდ-19-ის ჭრილში საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ერისთავი, ერეკლე (2023) ონლაინ შეფასების უკუკავშირის გავლენა კვების ობიექტების მომხმარებლების ქცევასა და ბრენდის იმიჯის ფორმირებაზე საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ვარსიმაშვილი, მარიამ and პეტრიაშვილი, ანა and ქაჯაია, ანი (2023) ქართულ ბიზნეს სექტორში ვიზუალური კომუნიკაციის როლი გენდერულ გაძლიერებასა და სტერეოტიპებთან ბრძოლაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზაზაშვილი, თორნიკე and ლეჟავა, მარიამ (2020) რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზარანდია, თამუნა (2024) ქართული სოციალური კამპანიების ტენდენციები და სპეციფიკა და სოციალური ქსელების გავლენა მის ეფექტიანობაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზასსეევი, თამარ (2024) რუსული საინფორმაციო ომი საქართველოში დეზინფორმაციული კამპანიების სტრატეგიები, Fake News და მათი გავლენა პოლიტიკური დღის წესრიგის ფორმირებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზაქარაძე, ნინო and ხუციშვილი, სალომე and ბალიაშვილი, ანა (2020) ფერების ნეირომარკეტინგული დატვირთვა ბრენდინგში, საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზებედაშვილი, მარიამ (2024) სოციალური ქსელების გავლენა თანამედროვე ქოფირაითინგზე: ცვლილებები და ტენდენციები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზუბაშვილი, მარიამ (2022) კულტურა, როგორც სახელმწიფოს იმიჯის პოზიციონირების მარკერი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თათარაშვილი, რომან (2022) გრინვოშინგის გავლენა რეკლამისა და ბრენდის მიმართ მომხმარებლის დამოკიდებულებაზე ელექტრო საავტომობილო სფეროში კომპანია „სიტროენის“ მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თაკალანძე, ირაკლი (2022) პროპაგანდა და გენდერული სტერეოტიპები საბჭოთა კავშირის რეკლამებსა და პოსტერებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

თურქაძე, გიორგი (2021) სტრატეგიული კომუნიკაციის გავლენა ვაქცინაციის პროცესზე 2010 წლიდან დღემდე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

იარღანაშვილი, ხათუნა (2013) აუდიტორიის დარწმუნების საშუალებები პრეზიდენტობის კანდიდატთა სატელევიზიო გამოსვლებში ( გიორგი მარგველაშვილი;დავით ბაქრაძე; ნინო ბურჯანაძე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

იმერლიშვილი, თინათინ (2023) ბრენდინგის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე აპლიკაციით ყიდვის დროს საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ისაკაძე, თათია and წიქარიძე, ლიკა and ბუაძე, ირაკლი (2022) პოლიტიკური ლიდერების იმიჯები რუსეთ-უკრაინის ომის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაიშაური, დიანა and ლომიტაშვილი, გიორგი and ოსეფაშვილი, ლილი (2023) საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის გავლენა ბრენდის რეპუტაციაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაპანაძე, ანა and ენუქიძე, ანი (2019) დახურული ფეისბუქ ჯგუფების გავლენა საზოგადოებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კასრაძე, ნინო (2021) საზოგადოებისა და მედიის როლი ოჯახში ძალადობაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კერძაია, გიორგი and გოგალაძე, ეკა and ლომაშვილი, მაგდა (2021) სამოქალაქო მოძრაობების კომუნიკაციის გავლენა საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაზე „გავრილოვის ღამის“ მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კიკნაძე, ნატა and ფალავანდიშვილი, ნინო (2024) საქართველოში, ყველაზე დიდი, ელექტრონული კომერციის აპლიკაციების მარკეტინგული სტრატეგიები და მათი ეფექტიანობა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კობაიძე, სალომე (2022) რევიუ მარკეტინგის გავლენა ქართველი მომხმარებლის ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოპალეიშვილი, ნინა and ბერაია, მაკა and მამულაშვილი, გიორგი (2018) ბრენდინგის ფსიქოლოგიური გავლენა მომხმარებლის გადაწყვეტილებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კუპრაძე, თეა and ნოზაძე, ანა and არუშანოვი, თინათინ (2021) შიდაკომუნიკაციური მიდგომების ცვლილება დისტანციური სამუშაო რეჟიმის არსებობის პირობებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კუხიანიძე, თინა and ექიზაშვილი, მარიამ and ალავიძე, მარიამ (2020) სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლაშხია, შალვა (2024) პოლიტიკური რეკლამის გავლენა ქართველი ამომრჩევლის ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლეკიშვილი, სალომე and ქარჩავა, ქეთევან (2020) პანდემიის (COVID-19) გავლენა მარკეტინგზე (საქართველოს მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლელაძე, ეთერ and აბრამიშვილი, ეთერ (2024) ინფლუენსერ მარკეტინგის როლი ბიზნესში და მისი განვითარება საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლიპარტელიანი, დადუნა and თარხნიშვილი, ელენე and ჭყონია, მარიამ (2021) "ინსტაგრამის" როლი მცირე ტიპის ქართულ კომპანიებში კოვიდ-19-ის პანდემიის პირობებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლომიძე, ნინო and ბენიძე, ანი (2024) ნეირომარკეტინგული ტაქტიკების გამოყენების კვლევა - საქართველოს FMCG სექტორის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლოსაბერიძე, თამარ and ხარატიშვილი, ქეთევან (2021) შიდა კომუნიკაციის გავლენა ორგანიზაციის იმიჯზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მარგიშვილი, ელენე (2023) საზოგადოებასთან ურთიერთობის (PR) როლი თანამედროვე პოლიტიკაში (საქართველოში არსებული მდგომარეობის კვლევა). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მაქსიმოვა, მერი (2024) სტრატეგიები და გავლენა: არასამთავრობო ორგანიზაციების საზოგადოებასთან ურთიერთობის პრაქტიკის ანალიზი საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მახარაძე, გიორგი and კალატოზი, ანა and ბოლქვაძე, ევა (2018) „ილიაუნის ბიზნესის სკოლის სტრატეგიული დაგეგმვის მარკეტინგული კონცეფცია და საკომუნიკაციო სტრატეგია”. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მგელაძე, გიორგი and გულიაშვილი, ვაჟა and ლომიძე, ლიკა (2019) ციფრულ სამყაროში არსებული ინფორმაციის ზეგავლენა პიროვნების არჩევანზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მერაბიშვილი, ბარბარე and რაიკი, ანასტასია and გოგიშვილი, თინათინ (2021) საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიები საქართველოში არსებული არასამთავრობო ორგანიზაციების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მირიანაშვილი, თამარ and ძიძიკაშვილი, თამარ and არღვლიანი, მარიამ (2022) ომი, როგორც ერთა იმიჯის ფორმირების ინსტრუმენტი (რუსეთისა და უკრაინის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მიქაია, ანა (2022) საბჭოთა კავშირის საინფორმაციო სტრატეგიისა და პოლიტიკური კომუნიკაციის ასახვა 2022 წლის რუსეთ-უკრაინის ომში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მურვანიძე, თამილა and ოსიტაშვილი, მარიამ (2024) კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის გავლენა თანამშრომლების მოზიდვაზე, ჩართულობასა და მოტივაციაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მღებრიშვილი, ავთანდილ (2022) ციფრული მედიის გავლენა საქართველოში მოღვაწე ტექნოლოგიური სტარტაპების განვითარებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მხეიძე, მარიამ and სართანია, თამარ and კაჭკაჭაშვილი, ეკატერინე (2020) კოვიდ 19-ის ზეგავლენა საქართველოს უმაღლესი სასწავლებლების კრიზისულ კომუნიკაციაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნატროშვილი, მარიამ (2024) საბანკო სექტორის დიჯიტალიზაცია - ციფრული მარკეტინგი ქართული ბანკებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნოზაძე, თეონა and ხუგაშვილი, მარიამ and ცინცაძე, ნინო (2020) კრიზისების მართვა ტურიზმში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნოზაძე, ნინო (2024) ლიტერატურული პრემიების ონლაინ საკომუნიკაციო სტრატეგია თანამედროვე პიარში ლიტერატურული პრემია ,,საბას’’ მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნოზაძე, ნინო and მაჭარაშვილი, ნათია (2021) პანდემიის გავლენა ქართულ ბიზნესზე და რეკლამის მნიშვნელობა სოციალურ მედიაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ოქროპირიძე, ნინო and მეგრელიძე, ილია (2022) სატელევიზიო ინტეგრაციის ეფექტიანობა საცალო ვაჭრობის სფეროში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პაპასქუა, ლაურა and ჩიკვაიძე, ანი (2023) საინფორმაციო კომუნიკაციის როლი საქართველოში STEM მიმართულებით გენდერული დისბალანსის აღმოფხვრაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პაპიაშვილი, უჩა and კურტანიძე, ანა (2024) კულისებს მიღმა: უკანასკნელი ათწლეულის განმავლობაში ქართულ სერიალებში პროდუქტის განთავსების ზრდისა და ტენდენციების ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პოპიაშვილი, სალომე and მუხაძე, მაკა (2020) კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა და შიდა კომუნიკაცია კოვიდ-19-ის ფონზე საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჟორჟოლიანი, ქეთევან and აბაშიშვილი, მარიამ and ახალკაცი, ნინო (2024) რა სტრატეგიებსა და ტაქტიკებს იყენებენ ქართული ელექტრონული კომერციის პლატფორმები Z თაობასთან საკომუნიკაციოდ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

რაზმაძე, მარიამ and თაკვარელია, აკაკი (2023) ChatGPT-ის როლი საზოგადოებასთან ურთიერთობის მიმართულებით - გლობალური ტენდენციები და სამომავლო პერსპექტივები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

როყვა, ლანა and გობეჩია, ნანა (2021) გენდერული სტერეოტიპები თანამედროვე ქართული სატელევიზიო სივრცის რეკლამებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

საგანელიძე, სოფიკო and გერმანიშვილი, მარიამ and ცერცვაძე, ანა (2022) ციფრული მარკეტინგის განვითარების დონე პოსტ პანდემიურ პერიოდში საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სამუშია, ანა and ქარჩავა, ანა (2024) ნეირომარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე, საქართველოში არსებული სარეკლამო ბაზრის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სარდანაშვილი, ვენერა (2022) ოჯახის ექიმის ონლაინ მომსახურების ხარისხი COVID-19-ის პანდემიის დროს საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სხირტლაძე, ნიკოლოზ and მოისწრაფიშვილი, გიორგი (2018) ელექტრონული ჩართულობის პლატფორმა ქალაქის განვითარებისთვის: საკომუნიკაციო სტრატეგია და ტაქტიკა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტაბატაძე, მარიამ and მგელაძე, ხატია and ბრეგვაძე, ნატო (2022) საინფორმაციო ომი (რუსეთს-უკრაინის 2022 წლის ომის პირველი ეტაპი). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტატულაშვილი, ანი and ცხონდია, გიორგი and გოგოხია, ემა (2015) სამხედრო - ექსტრემალური ჟურნალისტიკის პიარ პროექტი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტუხაშვილი, თათია and მიქაცაძე, ნათია (2024) სოც.მედია და ბავშვები, როგორც ინფლუენსერები. მათი გავლენა მსყიდველობით გადაწყვეტილებაზე, ბავშვებზე მორგებული მარკეტინგი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

უერთაშვილი, სალომე and ასანიძე, მალხაზი (2023) პიარის როლი პროფესიული განათლების პოპულარიზაციაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

უზუნაშვილი, ელისო and გოგოლაძე, ელენე (2019) კომუნიკაციების როლი თანამედროვე ქართულ თეატრში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფალავანდიშვილი, სესილი and ორაგველიძე, ნათია (2019) გავლენის მქონე პირები, მათი ცხოვრების სტილი სოციალურ მედიაში და გავლენა საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფარქოსაძე, ნინო and სარჩიმელია, ანა (2020) ანტიკრიზისული მენეჯმენტის როლი მოულოდნელი კრიზისის დროს. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფეიქრიშვილი, ემილი and გუშარაშვილი, მეგი and ჯულუხიძე, ლიზა (2024) ბრენდის ფორმირება: სოციალური მედიის გავლენა ქართული კომპანიების სტრატეგიაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფორჩხიძე, გვანცა (2022) პარტიზანული მარკეტინგის განვითარება ქართული ბიზნესის მარკეტინგულ კომუნიკაციებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქამაშიძე, მეგი (2024) ქალთა საერთაშორისო დღე საქართველოში მოქმედი კერძო კომპანიების მარკეტინგულ კომუნიკაციებში: სპეციფიკა და თავისებურებები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ქარდავა, ანანო (2022) საერთაშორისო ბაზარზე შესვლის მარკეტინგული სტრატეგიების კვლევა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ღავთაძე, ქეთი and დავითაძე, გიორგი and ბერიძე, ქეთინო (2022) მერჩენდაიზინგის გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე, საქართველოში FMCG სექტორში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ღლონტი, ნიკა (2023) სოციალური მედიის გავლენა ბიზნესის განვითარებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყანდიაშვილი, ლევან and თოდიძე, ნანა (2024) სოციალური მედიის ზეგავლენა საპროტესტო აქციებზე საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყელბერაშვილი, ლაშა and დოლიძე, გეგი (2021) ტიკტოკ (TikTok) მარკეტინგის გავლენა ბრენდის ცნობადობის ზრდაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყურაშვილი, ხატია and მუშკუდიანი, ანა (2020) ნეირომარკეტინგის შესახებ ინფორმირებისა და მისი გამოყენების პრაქტიკა საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

შაქარიშვილი, მარიამ and გორდაძე, ლიკა (2021) ნეირომარკეტინგის როლი თანამედროვე მარკეტინგულ სამყაროში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩარკვიანი, ნუცა (2024) ბრენდის იდენტობის გავლენა მომხმარებელთა ლოიალურობაზე და ემოციური კავშირის როლი კომპანია „Apple”-ს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიქოვანი, ანი and ხაზალაშვილი, მარიამ (2024) საზოგადოებასთან ურთიერთობა ციფრულ ეპოქაში: ონლაინ პლატფორმების როლი PR კომუნიკაციაში საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიხლაძე, საბა and სანაძე, მედეა (2019) ხელოვნური ინტელექტი სტრატეგიულ კომუნიკაციებში (ჩეთბოტების მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩუბინიძე, გვანცა (2024) საზოგადოების დამოკიდებულება საქართველოში არსებული კომპანიების მიერ განხორციელებული რეაქტიული მარკეტინგული კომუნიკაციების მიმართ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩხაიძე, ელენე and კაპანაძე, თამარ (2021) ციფრული კონტენტ მარკეტინგის გავლენა ქართველი მომხმარებელის ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩხარტიშვილი, ქეთი and შენგელია, მარიამ (2023) სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე ქართულ სტარტაპ ბრენდებში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ინდუსტრიაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცარციძე, ხატია (2021) საზოგადოებრივი ურთიერთობების როლი სპორტული საკითხების გაშუქებისას თანამედროვე ქართულ სატელევიზიო სივრცეში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცირამუა, სალომე and ძინძიბაძე, ძინძიბაძე (2023) ციფრული მარკეტინგის მნიშვნელობა ონლაინ გაყიდვებისთვის პოსტპანდემიის პერიოდში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცირეკიძე, ელისო (2023) 21-ე საუკუნის ქართული ბრენდების საკომუნიკაციო სტრატეგია და განვითარების თავისებურებები სასიცოცხლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცუცუნაშვილი, ეკატერინე (2014) საპროტესტო და ბოიკოტირების კამპანიები სპორტულ ღონისძიებათა წინააღმდეგ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ძიგუა, სოფიო and ხაჩიძე, ლუკა and წერეთელი, მარიამ and გიგინეიშვილი, მანანა (2019) ყალბი ახალი ამბავი და ანტიკრიზისული კომუნიკაცია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წერეთელი, მარიამ and სანოძე, ნინო and კალანდია, ირაკლი (2020) საზოგადოებრივი ურთიერთობები პირველად ჯანდაცვაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წიქარიშვილი, მარიამ and გიგინეიშვილი, მარიამ and კომახიძე, ირმა (2021) თანამშრომლებზე ორიენტირებული კორპორაციული პასუხისმგებლობის გავლენა კომპანიის რეპუტაციაზე საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭარაქაშვილი, ირმა (2022) მცირე კომპანიების PR-სტრატეგია და COVID 19 - ის გავლენა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭინჭარაძე, ანა and ჯანგირაშვილი, ნინო (2023) კომუნიკაციის როლი ქართული სტარტაპების განვითარებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჭიღლაძე, ელენე and ბარელაძე, თემურ (2024) ხელოვნური ინტელექტი და ციფრული რეკლამა: შესაძლებლობები და პერსპექტივები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხანდოლიშვილი, ნათია and გელაძე, თამარ and ჩხეიძე, სალომე (2015) იყავი ეფექტური - ენერგოეფექტური! ენერგოეფექტურობის პოპულარიზაცია ზუგდიდის მუნიციპალიტეტში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხარიტონაშვილი, ელენე and თაკალანძე, მურთაზ and ბუხრაძე, ლევან (2020) ციფრული მედიის, როგორც საკომუნიკაციო საშუალების როლი კრიზისულ ვითარებაში, საქართველოს სახელმწიფო უნივერსიტეტების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხვედელიძე, ეკატერინე (2022) სოციალური ქსელების გავლენა ტრადიციულ რეკლამაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხოზრევანიძე, მარიკა (2024) PR ბიუჯეტირება საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხუციშვილი, მარიამ and ხვისტანი, ია and ყამარაული, თამარ (2020) პროდუქციისა და მომსახურების სატელევიზიო ინტეგრაციის პრაქტიკა საქართველოში და მისი გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხუციძე, ქეთევან (2024) ციფრული მარკეტინგის როლი წარმატებულ გაყიდვებში ქართულ ბაზარზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხუჭუა, ნათია (2019) ციფრული კომუნიკაციის როლი ონლაინ მაღაზიებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაგიევი, ქრისტინე and გოჩიტაშვილი, თამარ (2019) აპლიკაცია Mark in Georgia - სათავგადასავლო ტურიზმის განვითარების ინოვაციური პლატფორმა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯანანაშვილი, ლიკა and ლეშკაშელი, ლიკა and თოდიძე, თამარ (2023) ღონისძიებების ეფექტიანობა მარკეტინგში საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯანელიძე, თეკლე (2015) მოზარდი და თეატრი -მოზარდ მაყურებელთათეატრის ცნობადობის გაზრდა მოზარდებისა და მათი მშობლებლებისათვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაფარიძე, ანასტასია (2021) შიდა კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა (Internal CSR) Covid-19-ის ფონზე საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაფარიძე, სოფიო and ჭუმბურიძე, სოფიკო and დევრისაშვილი, მარიამ and კუკავა, თინიკო (2018) სასწრაფო სამედიცინო დახმარების რეპოზიციონირება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯიშკარიანი, ლილი and მოსიძე, თამარ (2023) თბილისის, როგორც ქალაქის, პოზიციონირება შოპინგ ტურიზმის მიმართულებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

This list was generated on Wed Dec 4 11:11:40 2024 PST.