Items where Subject is "H Social Sciences > HW Public Relations"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Number of items at this level: 48.

ადეიშვილი, ია and ლომიძე, მარიამ and თავდგირიძე, თამარ (2020) ანტიკრიზისული PR-ის როლი პოლიტიკური იმიჯისა და რეპუტაციის მართვაში (Covid-19-ის პანდემიის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ალელიშვილი, ანა and თავართქილაძე, კარლო (2020) საქართველოს მთავრობის კრიზისული კომუნიკაციის გაშუქება COVID-19-ის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბარნოვი, ნინო and თოიძე, თათია (2017) გორისა და მცხეთის ბიბლიოთეკების რეპოზიციონირება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბატიაშვილი, თამთა and ბერიაშვილი, სოფიო and ეპიტაშვილი, სალომე (2020) საქართველოს მთავრობის კრიზისული კომუნიკაცია ახალი კორონავირუსის პანდემიის პირობებში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბაცაცაშვილი, ნანა and გვენცაძე, ანა and გოგოლაძე, მარიამ (2020) ციფრული ვიზუალების გავლენა სამიზნე აუდიტორიაზე საქართველოში არსებული კომპანიების Facebook გვერდებზე დაკვირვებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეღელაძე, ნიკა and კეკელიძე, სოფიო and მუმლაძე, ოთარ (2019) გენდერის როლის გავლენა ინტერნეტ მაღაზიების პროდუქტის შესყიდვის გადაწყვეტილების პროცესზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ბეჭვაია, მაია and თურმანიძე, თამარ and დურგლიშვილი, ნატო and ჩიბუხაშვილი, სალომე (2015) ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტური დასაქმების ფორუმის საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბედავა, ნიკოლოზ and გაბედავა, ცირა and გიგაური, კახა and ტურიაშვილი, ლია (2018) ლგბტ თემის კომუნიკაციის რეპოზიციონირება: სტრატეგია და ტაქტიკა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაბელია, მანანა and ტურაშვილი, ანა-მარიამ and ლეჟავა, ლადო (2020) საქართველოში წინასაარჩევნო პიარ კამპანიების განვითარება საპრეზიდენტო არჩევნების მაგალითებზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გაგნიძე, დეა and აფაქიძე, მაკა and შაკაია, გიორგი (2020) ინფლუენსერ მარკეტინგის მთავარი გამოწვევები თანამედროვე ქართულ სამომხმარებლო ბაზარზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, ანა and ცხადაძე, ქეთევან and საათაშვილი, გოგა (2020) სოციალურ მედიაში გავრცელებული ცრუ ინფორმაციის ზეგავლენა ქართული საზოგადოების აზრის ფორმირებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გელაშვილი, სალომე and გოგუაძე, მარი and გომარელი, მარიამ and ფარტენაძე, ნინო (2018) სოციალური მედია- კრიზისის კატალიზატორი გენდერული დისკრიმინაციის შემცველი კომუნიკაციის დროს. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგიშვილი, მარიამ and თოთიბაძე, თამთა and კვარაცხელია, თამარ (2017) ცნობადობის ამაღლების კამპანია ჰოსპისისათვის “ციცინათელების ქვეყანა”. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგიჩაშვილი, თამარ and ცისკარაშვილი, ეკა and გუმბერიძე, ვანო (2015) კომპანია Hotsale.ge-ის PR სტრატეგიები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოგოლაშვილი, თამარ and გოგოლაძე, გვანცა and ცირეკიძე, ელისო (2019) საქართველოს მსოფლიო ბრენდად ჩამოყალიბების პერსპექტივები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოდერძიშვილი, თამარ and მაისურაძე, მარიამ and კაკაბაძე, ანნა and კვარაცხელია, თამუნა (2018) ბრენდის განვითარების პირველი საფეხური ქართული სტარტაპების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

გოლიაძე, ქეთევან and ხუგაშვილი, ნინო (2020) ბიზნესის კორპორაციული პასუხისმგებლობა კრიზისული სიტუაციების დროს ევროპის ქვეყნების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

დათუკიშვილი, ქეთევან (2020) ციფრული მარკეტინგი და ელ-კომერცია ქართულ საგამომცემლო სფეროში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზაზაშვილი, თორნიკე and ლეჟავა, მარიამ (2020) რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ზაქარაძე, ნინო and ხუციშვილი, სალომე and ბალიაშვილი, ანა (2020) ფერების ნეირომარკეტინგული დატვირთვა ბრენდინგში, საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

იარღანაშვილი, ხათუნა (2013) აუდიტორიის დარწმუნების საშუალებები პრეზიდენტობის კანდიდატთა სატელევიზიო გამოსვლებში ( გიორგი მარგველაშვილი;დავით ბაქრაძე; ნინო ბურჯანაძე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კაპანაძე, ანა and ენუქიძე, ანი (2019) დახურული ფეისბუქ ჯგუფების გავლენა საზოგადოებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კოპალეიშვილი, ნინა and ბერაია, მაკა and მამულაშვილი, გიორგი (2018) ბრენდინგის ფსიქოლოგიური გავლენა მომხმარებლის გადაწყვეტილებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

კუხიანიძე, თინა and ექიზაშვილი, მარიამ and ალავიძე, მარიამ (2020) სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ლეკიშვილი, სალომე and ქარჩავა, ქეთევან (2020) პანდემიის (COVID-19) გავლენა მარკეტინგზე (საქართველოს მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მახარაძე, გიორგი and კალატოზი, ანა and ბოლქვაძე, ევა (2018) „ილიაუნის ბიზნესის სკოლის სტრატეგიული დაგეგმვის მარკეტინგული კონცეფცია და საკომუნიკაციო სტრატეგია”. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მგელაძე, გიორგი and გულიაშვილი, ვაჟა and ლომიძე, ლიკა (2019) ციფრულ სამყაროში არსებული ინფორმაციის ზეგავლენა პიროვნების არჩევანზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

მხეიძე, მარიამ and სართანია, თამარ and კაჭკაჭაშვილი, ეკატერინე (2020) კოვიდ 19-ის ზეგავლენა საქართველოს უმაღლესი სასწავლებლების კრიზისულ კომუნიკაციაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ნოზაძე, თეონა and ხუგაშვილი, მარიამ and ცინცაძე, ნინო (2020) კრიზისების მართვა ტურიზმში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

პოპიაშვილი, სალომე and მუხაძე, მაკა (2020) კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა და შიდა კომუნიკაცია კოვიდ-19-ის ფონზე საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

სხირტლაძე, ნიკოლოზ and მოისწრაფიშვილი, გიორგი (2018) ელექტრონული ჩართულობის პლატფორმა ქალაქის განვითარებისთვის: საკომუნიკაციო სტრატეგია და ტაქტიკა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ტატულაშვილი, ანი and ცხონდია, გიორგი and გოგოხია, ემა (2015) სამხედრო - ექსტრემალური ჟურნალისტიკის პიარ პროექტი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

უზუნაშვილი, ელისო and გოგოლაძე, ელენე (2019) კომუნიკაციების როლი თანამედროვე ქართულ თეატრში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფალავანდიშვილი, სესილი and ორაგველიძე, ნათია (2019) გავლენის მქონე პირები, მათი ცხოვრების სტილი სოციალურ მედიაში და გავლენა საზოგადოებრივი აზრის ფორმირებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ფარქოსაძე, ნინო and სარჩიმელია, ანა (2020) ანტიკრიზისული მენეჯმენტის როლი მოულოდნელი კრიზისის დროს. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ყურაშვილი, ხატია and მუშკუდიანი, ანა (2020) ნეირომარკეტინგის შესახებ ინფორმირებისა და მისი გამოყენების პრაქტიკა საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჩიხლაძე, საბა and სანაძე, მედეა (2019) ხელოვნური ინტელექტი სტრატეგიულ კომუნიკაციებში (ჩეთბოტების მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ცუცუნაშვილი, ეკატერინე (2014) საპროტესტო და ბოიკოტირების კამპანიები სპორტულ ღონისძიებათა წინააღმდეგ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ძიგუა, სოფიო and ხაჩიძე, ლუკა and წერეთელი, მარიამ and გიგინეიშვილი, მანანა (2019) ყალბი ახალი ამბავი და ანტიკრიზისული კომუნიკაცია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

წერეთელი, მარიამ and სანოძე, ნინო and კალანდია, ირაკლი (2020) საზოგადოებრივი ურთიერთობები პირველად ჯანდაცვაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხანდოლიშვილი, ნათია and გელაძე, თამარ and ჩხეიძე, სალომე (2015) იყავი ეფექტური - ენერგოეფექტური! ენერგოეფექტურობის პოპულარიზაცია ზუგდიდის მუნიციპალიტეტში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხარიტონაშვილი, ელენე and თაკალანძე, მურთაზ and ბუხრაძე, ლევან (2020) ციფრული მედიის, როგორც საკომუნიკაციო საშუალების როლი კრიზისულ ვითარებაში, საქართველოს სახელმწიფო უნივერსიტეტების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხუციშვილი, მარიამ and ხვისტანი, ია and ყამარაული, თამარ (2020) პროდუქციისა და მომსახურების სატელევიზიო ინტეგრაციის პრაქტიკა საქართველოში და მისი გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ხუჭუა, ნათია (2019) ციფრული კომუნიკაციის როლი ონლაინ მაღაზიებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაგიევი, ქრისტინე and გოჩიტაშვილი, თამარ (2019) აპლიკაცია Mark in Georgia - სათავგადასავლო ტურიზმის განვითარების ინოვაციური პლატფორმა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯანელიძე, თეკლე (2015) მოზარდი და თეატრი -მოზარდ მაყურებელთათეატრის ცნობადობის გაზრდა მოზარდებისა და მათი მშობლებლებისათვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაფარიძე, ანასტასია (2021) შიდა კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა (Internal CSR) Covid-19-ის ფონზე საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

ჯაფარიძე, სოფიო and ჭუმბურიძე, სოფიკო and დევრისაშვილი, მარიამ and კუკავა, თინიკო (2018) სასწრაფო სამედიცინო დახმარების რეპოზიციონირება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

This list was generated on Fri Sep 17 00:12:08 2021 PDT.