ნეირომარკეტინგი სოციალურ მედიაში, ვიზუალურ-ვერბალური კონტენტის ზემოქმედება ადამიანის ქცევაზე

ალიაშვილი, ქეთევან (2024) ნეირომარკეტინგი სოციალურ მედიაში, ვიზუალურ-ვერბალური კონტენტის ზემოქმედება ადამიანის ქცევაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ქეთევან ალიაშვილი.pdf

Download (345kB)
[img] Text
ქეთევან ალიაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 26 Nov 2024 14:37
Last Modified: 26 Nov 2024 14:37
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12879

Actions (login required)

View Item View Item