ნეირომარკეტინგი სოციალურ მედიაში, ვიზუალურ-ვერბალური კონტენტის ზემოქმედება ადამიანის ქცევაზე

ალიაშვილი, ქეთევან (2024) ნეირომარკეტინგი სოციალურ მედიაში, ვიზუალურ-ვერბალური კონტენტის ზემოქმედება ადამიანის ქცევაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ქეთევან ალიაშვილი.pdf

Download (345kB)
[img] ტექსტი
ქეთევან ალიაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2024 14:37
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2024 14:37
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12879

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა