ინფლუენსერ მარკეტინიგის ეფექტიანობის კვლევა ციფრულ მედიაში, ქართულ ბაზარზე

გიბიშვილი, მაგდა და პატარკაციშვილი, მარიამ და სხირტლაძე, სალომე და ხალიბეგაშვილი, ბექა (2021) ინფლუენსერ მარკეტინიგის ეფექტიანობის კვლევა ციფრულ მედიაში, ქართულ ბაზარზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მაგდა გიბიშვილი, მარიამ პატარკაციშვილი, სალომე სხირტლაძე, ბექა ხალიბეგაშვილი.pdf

Download (97kB)
[img] ტექსტი
მაგდა გიბიშვილი, მარიამ პატარკაციშვილი, სალომე სხირტლაძე, ბექა ხალიბეგაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (3MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 29 ოქტომბერი 2021 09:08
ბოლო ცვლილება: 29 ოქტომბერი 2021 09:08
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/10805

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა