გენდერის როლის გავლენა ინტერნეტ მაღაზიების პროდუქტის შესყიდვის გადაწყვეტილების პროცესზე

ბეღელაძე, ნიკა and კეკელიძე, სოფიო and მუმლაძე, ოთარ (2019) გენდერის როლის გავლენა ინტერნეტ მაღაზიების პროდუქტის შესყიდვის გადაწყვეტილების პროცესზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ნიკა ბეღელაძე, სოფიო კეკელიძე, ოთარ მუმლაძე.pdf

Download (132kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 11 Nov 2019 10:36
Last Modified: 11 Nov 2019 10:36
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9698

Actions (login required)

View Item View Item