ონლაინ შეფასების უკუკავშირის გავლენა კვების ობიექტების მომხმარებლების ქცევასა და ბრენდის იმიჯის ფორმირებაზე საქართველოში

ერისთავი, ერეკლე (2023) ონლაინ შეფასების უკუკავშირის გავლენა კვების ობიექტების მომხმარებლების ქცევასა და ბრენდის იმიჯის ფორმირებაზე საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ერეკლე ერისთავი.pdf

Download (111kB)
[img] ტექსტი
ერეკლე ერისთავი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (634kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 01 ნოემბერი 2023 09:47
ბოლო ცვლილება: 01 ნოემბერი 2023 09:47
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12182

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა