ონლაინ შეფასების უკუკავშირის გავლენა კვების ობიექტების მომხმარებლების ქცევასა და ბრენდის იმიჯის ფორმირებაზე საქართველოში

ერისთავი, ერეკლე (2023) ონლაინ შეფასების უკუკავშირის გავლენა კვების ობიექტების მომხმარებლების ქცევასა და ბრენდის იმიჯის ფორმირებაზე საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ერეკლე ერისთავი.pdf

Download (111kB)
[img] Text
ერეკლე ერისთავი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (634kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 01 Nov 2023 09:47
Last Modified: 01 Nov 2023 09:47
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12182

Actions (login required)

View Item View Item