გრინვოშინგის გავლენა რეკლამისა და ბრენდის მიმართ მომხმარებლის დამოკიდებულებაზე ელექტრო საავტომობილო სფეროში კომპანია „სიტროენის“ მაგალითზე

თათარაშვილი, რომან (2022) გრინვოშინგის გავლენა რეკლამისა და ბრენდის მიმართ მომხმარებლის დამოკიდებულებაზე ელექტრო საავტომობილო სფეროში კომპანია „სიტროენის“ მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from რომან თათარაშვილი.pdf

Download (114kB)
[img] Text
რომან თათარაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (5MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 15 Nov 2022 11:26
Last Modified: 15 Nov 2022 11:26
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11695

Actions (login required)

View Item View Item