გრინვოშინგის გავლენა რეკლამისა და ბრენდის მიმართ მომხმარებლის დამოკიდებულებაზე ელექტრო საავტომობილო სფეროში კომპანია „სიტროენის“ მაგალითზე

თათარაშვილი, რომან (2022) გრინვოშინგის გავლენა რეკლამისა და ბრენდის მიმართ მომხმარებლის დამოკიდებულებაზე ელექტრო საავტომობილო სფეროში კომპანია „სიტროენის“ მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from რომან თათარაშვილი.pdf

Download (114kB)
[img] ტექსტი
რომან თათარაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (5MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 15 ნოემბერი 2022 11:26
ბოლო ცვლილება: 15 ნოემბერი 2022 11:26
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11695

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა