ბრენდინგის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე აპლიკაციით ყიდვის დროს საქართველოში

იმერლიშვილი, თინათინ (2023) ბრენდინგის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე აპლიკაციით ყიდვის დროს საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from თინათინ იმერლიშვილი.pdf

Download (143kB)
[img] Text
თინათინ იმერლიშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (2MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 02 Nov 2023 11:36
Last Modified: 02 Nov 2023 11:36
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12208

Actions (login required)

View Item View Item