რა გავლენას ახდენს სოციალურ მედიაში განთავსებული ბრენდების რეკლამა კლასიკურ-ტრადიციულ რეკლამაზე

გეწაძე, ნინო and მარტიაშვილი, თამარ and კეკელია, დავით (2023) რა გავლენას ახდენს სოციალურ მედიაში განთავსებული ბრენდების რეკლამა კლასიკურ-ტრადიციულ რეკლამაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ნინო გეწაძე, თამარ მარტიაშვილი, დავით კეკელია.pdf

Download (327kB)
[img] Text
ნინო გეწაძე, თამარ მარტიაშვილი, დავით კეკელია.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 08 Nov 2023 06:55
Last Modified: 08 Nov 2023 06:55
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12287

Actions (login required)

View Item View Item