გეწაძე, ნინო and მარტიაშვილი, თამარ and კეკელია, დავით (2023) რა გავლენას ახდენს სოციალურ მედიაში განთავსებული ბრენდების რეკლამა კლასიკურ-ტრადიციულ რეკლამაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
Text
Pages from ნინო გეწაძე, თამარ მარტიაშვილი, დავით კეკელია.pdf Download (327kB) |
![]() |
Text
ნინო გეწაძე, თამარ მარტიაშვილი, დავით კეკელია.pdf Restricted to Repository staff only Download (1MB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HW Public Relations |
Divisions: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 08 Nov 2023 06:55 |
Last Modified: | 08 Nov 2023 06:55 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12287 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |