რა გავლენას ახდენს სოციალურ მედიაში განთავსებული ბრენდების რეკლამა კლასიკურ-ტრადიციულ რეკლამაზე

გეწაძე, ნინო და მარტიაშვილი, თამარ და კეკელია, დავით (2023) რა გავლენას ახდენს სოციალურ მედიაში განთავსებული ბრენდების რეკლამა კლასიკურ-ტრადიციულ რეკლამაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნინო გეწაძე, თამარ მარტიაშვილი, დავით კეკელია.pdf

Download (327kB)
[img] ტექსტი
ნინო გეწაძე, თამარ მარტიაშვილი, დავით კეკელია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 08 ნოემბერი 2023 06:55
ბოლო ცვლილება: 08 ნოემბერი 2023 06:55
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12287

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა