ავლოხაშვილი, ნატა and შაფათავა, ნათია (2023) დეზინფორმაცია, როგორც ბრენდის კრიზისის წყარო, ციფრულ მედიაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
Text
Pages from ნატა ავლოხაშვილი, ნათია შაფათავა.pdf Download (243kB) |
![]() |
Text
ნატა ავლოხაშვილი, ნათია შაფათავა.pdf Restricted to Repository staff only Download (1MB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HW Public Relations |
Divisions: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 06 Nov 2023 12:43 |
Last Modified: | 06 Nov 2023 12:43 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12267 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |