ავლოხაშვილი, ნატა და შაფათავა, ნათია (2023) დეზინფორმაცია, როგორც ბრენდის კრიზისის წყარო, ციფრულ მედიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ნატა ავლოხაშვილი, ნათია შაფათავა.pdf Download (243kB) |
|
ტექსტი
ნატა ავლოხაშვილი, ნათია შაფათავა.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 06 ნოემბერი 2023 12:43 |
ბოლო ცვლილება: | 06 ნოემბერი 2023 12:43 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12267 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |