ზაზაშვილი, თორნიკე and ლეჟავა, მარიამ (2020) რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
Text
Pages from თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf Download (67kB) |
![]() |
Text
თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf Restricted to Repository staff only Download (705kB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HW Public Relations |
Divisions: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 10 Nov 2020 09:55 |
Last Modified: | 10 Nov 2020 09:55 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9876 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |