რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე

ზაზაშვილი, თორნიკე and ლეჟავა, მარიამ (2020) რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf

Download (67kB)
[img] Text
თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (705kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 10 Nov 2020 09:55
Last Modified: 10 Nov 2020 09:55
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9876

Actions (login required)

View Item View Item