ზაზაშვილი, თორნიკე და ლეჟავა, მარიამ (2020) რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf Download (67kB) |
|
ტექსტი
თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (705kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 10 ნოემბერი 2020 09:55 |
ბოლო ცვლილება: | 10 ნოემბერი 2020 09:55 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9876 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |