რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე

ზაზაშვილი, თორნიკე და ლეჟავა, მარიამ (2020) რეკლამაში გამოყენებული მუსიკის ემოციური გავლენის ანალიზი. მუსიკის ეფექტი ბრენდის აღქმასა და ცნობადობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf

Download (67kB)
[img] ტექსტი
თორნიკე ზაზაშვილი, მარიამ ლეჟავა.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (705kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 10 ნოემბერი 2020 09:55
ბოლო ცვლილება: 10 ნოემბერი 2020 09:55
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9876

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა