ბრენდინგის ფსიქოლოგიური გავლენა მომხმარებლის გადაწყვეტილებაზე

კოპალეიშვილი, ნინა და ბერაია, მაკა და მამულაშვილი, გიორგი (2018) ბრენდინგის ფსიქოლოგიური გავლენა მომხმარებლის გადაწყვეტილებაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
Pages from ნინა კოპალეიშვილი, მაკა ბერაია, გიორგი მამულაშვილი.pdf

Download (890kB) | გადახედვა
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 09 ოქტომბერი 2018 11:04
ბოლო ცვლილება: 09 ოქტომბერი 2018 11:04
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/8949

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა