საზოგადოების დამოკიდებულება საქართველოში არსებული კომპანიების მიერ განხორციელებული რეაქტიული მარკეტინგული კომუნიკაციების მიმართ

ჩუბინიძე, გვანცა (2024) საზოგადოების დამოკიდებულება საქართველოში არსებული კომპანიების მიერ განხორციელებული რეაქტიული მარკეტინგული კომუნიკაციების მიმართ. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from გვანცა ჩუბინიძე.pdf

Download (98kB)
[img] Text
გვანცა ჩუბინიძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (4MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 22 Nov 2024 09:40
Last Modified: 22 Nov 2024 09:40
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12792

Actions (login required)

View Item View Item