სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე

კუხიანიძე, თინა and ექიზაშვილი, მარიამ and ალავიძე, მარიამ (2020) სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf

Download (180kB)
[img] Text
თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (2MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 10 Nov 2020 09:49
Last Modified: 10 Nov 2020 09:49
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9875

Actions (login required)

View Item View Item