კუხიანიძე, თინა and ექიზაშვილი, მარიამ and ალავიძე, მარიამ (2020) სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
Text
Pages from თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf Download (180kB) |
|
Text
თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf Restricted to Repository staff only Download (2MB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HW Public Relations |
Divisions: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 10 Nov 2020 09:49 |
Last Modified: | 10 Nov 2020 09:49 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9875 |
Actions (login required)
View Item |