სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე

კუხიანიძე, თინა და ექიზაშვილი, მარიამ და ალავიძე, მარიამ (2020) სთორითელინგი, როგორც ბრენდის წარმატების ინსტრუმენტი მარკეტინგში, საქართველოს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf

Download (180kB)
[img] ტექსტი
თინა კუხიანიძე, მარიამ ექიზაშვილი, მარიამ ალავიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 10 ნოემბერი 2020 09:49
ბოლო ცვლილება: 10 ნოემბერი 2020 09:49
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9875

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა