ჩარკვიანი, ნუცა (2024) ბრენდის იდენტობის გავლენა მომხმარებელთა ლოიალურობაზე და ემოციური კავშირის როლი კომპანია „Apple”-ს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
Text
Pages from ნუცა ჩარკვიანი.pdf Download (282kB) |
![]() |
Text
ნუცა ჩარკვიანი.pdf Restricted to Repository staff only Download (700kB) |
![]() |
Text
ნუცა ჩარკვიანი დანართი.pdf Restricted to Repository staff only Download (155kB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HW Public Relations |
Divisions: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 26 Nov 2024 13:38 |
Last Modified: | 26 Nov 2024 13:38 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12866 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |