ბრენდის იდენტობის გავლენა მომხმარებელთა ლოიალურობაზე და ემოციური კავშირის როლი კომპანია „Apple”-ს მაგალითზე

ჩარკვიანი, ნუცა (2024) ბრენდის იდენტობის გავლენა მომხმარებელთა ლოიალურობაზე და ემოციური კავშირის როლი კომპანია „Apple”-ს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ნუცა ჩარკვიანი.pdf

Download (282kB)
[img] Text
ნუცა ჩარკვიანი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (700kB)
[img] Text
ნუცა ჩარკვიანი დანართი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (155kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 26 Nov 2024 13:38
Last Modified: 26 Nov 2024 13:38
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12866

Actions (login required)

View Item View Item