ჩარკვიანი, ნუცა (2024) ბრენდის იდენტობის გავლენა მომხმარებელთა ლოიალურობაზე და ემოციური კავშირის როლი კომპანია „Apple”-ს მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ნუცა ჩარკვიანი.pdf Download (282kB) |
|
ტექსტი
ნუცა ჩარკვიანი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (700kB) |
|
ტექსტი
ნუცა ჩარკვიანი დანართი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (155kB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 26 ნოემბერი 2024 13:38 |
ბოლო ცვლილება: | 26 ნოემბერი 2024 13:38 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12866 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |