ჭიღლაძე, ელენე and ბარელაძე, თემურ (2024) ხელოვნური ინტელექტი და ციფრული რეკლამა: შესაძლებლობები და პერსპექტივები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
Text
Pages from ელენე ჭიღლაძე, თემური ბარელაძე.pdf Download (156kB) |
![]() |
Text
ელენე ჭიღლაძე, თემური ბარელაძე.pdf Restricted to Repository staff only Download (3MB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HW Public Relations |
Divisions: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 22 Nov 2024 09:55 |
Last Modified: | 22 Nov 2024 09:55 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12799 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |