ქოფირაითინგის როლის საქართველოს ტურისტულ ბრენდად ფორმირების პროცესში

ასათიანი, ნინო and დადუნაშვილი, თინათინ (2023) ქოფირაითინგის როლის საქართველოს ტურისტულ ბრენდად ფორმირების პროცესში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ნინო ასათიანი, თინათინ დადუნაშვილი.pdf

Download (108kB)
[img] Text
ნინო ასათიანი, თინათინ დადუნაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (780kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 06 Nov 2023 12:56
Last Modified: 06 Nov 2023 12:56
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12272

Actions (login required)

View Item View Item