21-ე საუკუნის ქართული ბრენდების საკომუნიკაციო სტრატეგია და განვითარების თავისებურებები სასიცოცხლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე

ცირეკიძე, ელისო (2023) 21-ე საუკუნის ქართული ბრენდების საკომუნიკაციო სტრატეგია და განვითარების თავისებურებები სასიცოცხლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ელისო ცირეკიძე.pdf

Download (106kB)
[img] ტექსტი
ელისო ცირეკიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (879kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 01 ნოემბერი 2023 09:45
ბოლო ცვლილება: 01 ნოემბერი 2023 09:45
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12181

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა