21-ე საუკუნის ქართული ბრენდების საკომუნიკაციო სტრატეგია და განვითარების თავისებურებები სასიცოცხლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე

ცირეკიძე, ელისო (2023) 21-ე საუკუნის ქართული ბრენდების საკომუნიკაციო სტრატეგია და განვითარების თავისებურებები სასიცოცხლო ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ელისო ცირეკიძე.pdf

Download (106kB)
[img] Text
ელისო ცირეკიძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (879kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 01 Nov 2023 09:45
Last Modified: 01 Nov 2023 09:45
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12181

Actions (login required)

View Item View Item