კიკნაძე, ნატა and ფალავანდიშვილი, ნინო (2024) საქართველოში, ყველაზე დიდი, ელექტრონული კომერციის აპლიკაციების მარკეტინგული სტრატეგიები და მათი ეფექტიანობა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
Text
Pages from ნატა კიკნაძე, ნინო ფალავანდიშვილი.pdf Download (127kB) |
![]() |
Text
ნატა კიკნაძე, ნინო ფალავანდიშვილი.pdf Restricted to Repository staff only Download (2MB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HW Public Relations |
Divisions: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 26 Nov 2024 13:16 |
Last Modified: | 26 Nov 2024 13:16 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12854 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |