საქართველოში, ყველაზე დიდი, ელექტრონული კომერციის აპლიკაციების მარკეტინგული სტრატეგიები და მათი ეფექტიანობა

კიკნაძე, ნატა and ფალავანდიშვილი, ნინო (2024) საქართველოში, ყველაზე დიდი, ელექტრონული კომერციის აპლიკაციების მარკეტინგული სტრატეგიები და მათი ეფექტიანობა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ნატა კიკნაძე, ნინო ფალავანდიშვილი.pdf

Download (127kB)
[img] Text
ნატა კიკნაძე, ნინო ფალავანდიშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (2MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 26 Nov 2024 13:16
Last Modified: 26 Nov 2024 13:16
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12854

Actions (login required)

View Item View Item