საქართველოში, ყველაზე დიდი, ელექტრონული კომერციის აპლიკაციების მარკეტინგული სტრატეგიები და მათი ეფექტიანობა

კიკნაძე, ნატა და ფალავანდიშვილი, ნინო (2024) საქართველოში, ყველაზე დიდი, ელექტრონული კომერციის აპლიკაციების მარკეტინგული სტრატეგიები და მათი ეფექტიანობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნატა კიკნაძე, ნინო ფალავანდიშვილი.pdf

Download (127kB)
[img] ტექსტი
ნატა კიკნაძე, ნინო ფალავანდიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2024 13:16
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2024 13:16
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12854

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა