კიკნაძე, ნატა და ფალავანდიშვილი, ნინო (2024) საქართველოში, ყველაზე დიდი, ელექტრონული კომერციის აპლიკაციების მარკეტინგული სტრატეგიები და მათი ეფექტიანობა. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ნატა კიკნაძე, ნინო ფალავანდიშვილი.pdf Download (127kB) |
|
ტექსტი
ნატა კიკნაძე, ნინო ფალავანდიშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (2MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 26 ნოემბერი 2024 13:16 |
ბოლო ცვლილება: | 26 ნოემბერი 2024 13:16 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12854 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |