საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის გავლენა ბრენდის რეპუტაციაზე

კაიშაური, დიანა და ლომიტაშვილი, გიორგი და ოსეფაშვილი, ლილი (2023) საზოგადოებასთან ურთიერთობის სტრატეგიის გავლენა ბრენდის რეპუტაციაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from დიანა კაიშაური, გიორგი ლომიტაშვილი, ლილი ოსეფაშვილი.pdf

Download (135kB)
[img] ტექსტი
დიანა კაიშაური, გიორგი ლომიტაშვილი, ლილი ოსეფაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (713kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 01 ნოემბერი 2023 07:49
ბოლო ცვლილება: 01 ნოემბერი 2023 07:49
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12171

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა