ქართული სოციალური კამპანიების ტენდენციები და სპეციფიკა და სოციალური ქსელების გავლენა მის ეფექტიანობაზე

ზარანდია, თამუნა (2024) ქართული სოციალური კამპანიების ტენდენციები და სპეციფიკა და სოციალური ქსელების გავლენა მის ეფექტიანობაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from თამუნა ზარანდია.pdf

Download (75kB)
[img] ტექსტი
თამუნა ზარანდია.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 27 მარტი 2024 09:07
ბოლო ცვლილება: 29 მარტი 2024 10:44
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12399

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა