ფეიქრიშვილი, ემილი and გუშარაშვილი, მეგი and ჯულუხიძე, ლიზა (2024) ბრენდის ფორმირება: სოციალური მედიის გავლენა ქართული კომპანიების სტრატეგიაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
Text
Pages from ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf Download (100kB) |
![]() |
Text
ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf Restricted to Repository staff only Download (1MB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HW Public Relations |
Divisions: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 22 Nov 2024 09:58 |
Last Modified: | 22 Nov 2024 09:58 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12800 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |