ბრენდის ფორმირება: სოციალური მედიის გავლენა ქართული კომპანიების სტრატეგიაზე

ფეიქრიშვილი, ემილი and გუშარაშვილი, მეგი and ჯულუხიძე, ლიზა (2024) ბრენდის ფორმირება: სოციალური მედიის გავლენა ქართული კომპანიების სტრატეგიაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf

Download (100kB)
[img] Text
ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 22 Nov 2024 09:58
Last Modified: 22 Nov 2024 09:58
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12800

Actions (login required)

View Item View Item