ფეიქრიშვილი, ემილი და გუშარაშვილი, მეგი და ჯულუხიძე, ლიზა (2024) ბრენდის ფორმირება: სოციალური მედიის გავლენა ქართული კომპანიების სტრატეგიაზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf Download (100kB) |
|
ტექსტი
ემილი ფეიქრიშვილი, ლიზა ჯულუხიძე, მეგი გუშარაშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 22 ნოემბერი 2024 09:58 |
ბოლო ცვლილება: | 22 ნოემბერი 2024 09:58 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12800 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |