ქალთა საერთაშორისო დღე საქართველოში მოქმედი კერძო კომპანიების მარკეტინგულ კომუნიკაციებში: სპეციფიკა და თავისებურებები

ქამაშიძე, მეგი (2024) ქალთა საერთაშორისო დღე საქართველოში მოქმედი კერძო კომპანიების მარკეტინგულ კომუნიკაციებში: სპეციფიკა და თავისებურებები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from მეგი ქამაშიძე.pdf

Download (169kB)
[img] Text
მეგი ქამაშიძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 26 Nov 2024 12:58
Last Modified: 26 Nov 2024 12:58
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12846

Actions (login required)

View Item View Item