ქალთა საერთაშორისო დღე საქართველოში მოქმედი კერძო კომპანიების მარკეტინგულ კომუნიკაციებში: სპეციფიკა და თავისებურებები

ქამაშიძე, მეგი (2024) ქალთა საერთაშორისო დღე საქართველოში მოქმედი კერძო კომპანიების მარკეტინგულ კომუნიკაციებში: სპეციფიკა და თავისებურებები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მეგი ქამაშიძე.pdf

Download (169kB)
[img] ტექსტი
მეგი ქამაშიძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 26 ნოემბერი 2024 12:58
ბოლო ცვლილება: 26 ნოემბერი 2024 12:58
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12846

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა