ჩხარტიშვილი, ქეთი and შენგელია, მარიამ (2023) სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე ქართულ სტარტაპ ბრენდებში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ინდუსტრიაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
Text
Pages from მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf Download (71kB) |
![]() |
Text
მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf Restricted to Repository staff only Download (2MB) |
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HW Public Relations |
Divisions: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
Depositing User: | Admin Ana Diakvnishvili |
Date Deposited: | 03 Nov 2023 10:48 |
Last Modified: | 03 Nov 2023 10:48 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12247 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |