სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე ქართულ სტარტაპ ბრენდებში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ინდუსტრიაში

ჩხარტიშვილი, ქეთი და შენგელია, მარიამ (2023) სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე ქართულ სტარტაპ ბრენდებში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ინდუსტრიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf

Download (71kB)
[img] ტექსტი
მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (2MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 03 ნოემბერი 2023 10:48
ბოლო ცვლილება: 03 ნოემბერი 2023 10:48
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12247

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა