სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე ქართულ სტარტაპ ბრენდებში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ინდუსტრიაში

ჩხარტიშვილი, ქეთი and შენგელია, მარიამ (2023) სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე ქართულ სტარტაპ ბრენდებში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ინდუსტრიაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf

Download (71kB)
[img] Text
მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (2MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 03 Nov 2023 10:48
Last Modified: 03 Nov 2023 10:48
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12247

Actions (login required)

View Item View Item