ჩხარტიშვილი, ქეთი და შენგელია, მარიამ (2023) სოციალური მედია მარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე ქართულ სტარტაპ ბრენდებში ტანსაცმლისა და აქსესუარების ინდუსტრიაში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf Download (71kB) |
![]() |
ტექსტი
მარიამ შენგელია, ქეთი ჩხარტიშვილი.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (2MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 03 ნოემბერი 2023 10:48 |
ბოლო ცვლილება: | 03 ნოემბერი 2023 10:48 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12247 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |