მერჩენდაიზინგის გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე, საქართველოში FMCG სექტორში

ღავთაძე, ქეთი and დავითაძე, გიორგი and ბერიძე, ქეთინო (2022) მერჩენდაიზინგის გავლენა სამომხმარებლო ქცევაზე, საქართველოში FMCG სექტორში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ქეთი ღავთაძე, გიორგი დავითაძე, ქეთინო ბერიძე.pdf

Download (99kB)
[img] Text
ქეთი ღავთაძე, გიორგი დავითაძე, ქეთინო ბერიძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 16 Nov 2022 10:01
Last Modified: 16 Nov 2022 10:01
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11735

Actions (login required)

View Item View Item