ციფრული მარკეტინგის მნიშვნელობა ონლაინ გაყიდვებისთვის პოსტპანდემიის პერიოდში

ცირამუა, სალომე and ძინძიბაძე, ძინძიბაძე (2023) ციფრული მარკეტინგის მნიშვნელობა ონლაინ გაყიდვებისთვის პოსტპანდემიის პერიოდში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from სალომე ცირამუა, თამარ ძინძიბაძე.pdf

Download (67kB)
[img] Text
სალომე ცირამუა, თამარ ძინძიბაძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (2MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 08 Nov 2023 07:40
Last Modified: 08 Nov 2023 07:40
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12296

Actions (login required)

View Item View Item