ცირამუა, სალომე და ძინძიბაძე, ძინძიბაძე (2023) ციფრული მარკეტინგის მნიშვნელობა ონლაინ გაყიდვებისთვის პოსტპანდემიის პერიოდში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტექსტი
Pages from სალომე ცირამუა, თამარ ძინძიბაძე.pdf Download (67kB) |
|
ტექსტი
სალომე ცირამუა, თამარ ძინძიბაძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (2MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 08 ნოემბერი 2023 07:40 |
ბოლო ცვლილება: | 08 ნოემბერი 2023 07:40 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12296 |
Actions (login required)
ობიექტის ნახვა |