საქართველოს მსოფლიო ბრენდად ჩამოყალიბების პერსპექტივები

გოგოლაშვილი, თამარ და გოგოლაძე, გვანცა და ცირეკიძე, ელისო (2019) საქართველოს მსოფლიო ბრენდად ჩამოყალიბების პერსპექტივები. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from თამარ გოგოლაშვილი, გვანცა გოგოლაძე, ელისო ცირეკიძე.pdf

Download (391kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > School of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 01 ნოემბერი 2019 11:19
ბოლო ცვლილება: 01 ნოემბერი 2019 11:19
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9648

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა