ციფრული მარკეტინგის განვითარების დონე პოსტ პანდემიურ პერიოდში საქართველოში

საგანელიძე, სოფიკო და გერმანიშვილი, მარიამ და ცერცვაძე, ანა (2022) ციფრული მარკეტინგის განვითარების დონე პოსტ პანდემიურ პერიოდში საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from სოფიკო საგანელიძე, მარიამ გერმანიშვილი, ანა ცერცვაძე.pdf

Download (165kB)
[img] ტექსტი
სოფიკო საგანელიძე, მარიამ გერმანიშვილი, ანა ცერცვაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (4MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 16 ნოემბერი 2022 09:53
ბოლო ცვლილება: 16 ნოემბერი 2022 09:53
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11732

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა