საგანელიძე, სოფიკო და გერმანიშვილი, მარიამ და ცერცვაძე, ანა (2022) ციფრული მარკეტინგის განვითარების დონე პოსტ პანდემიურ პერიოდში საქართველოში. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from სოფიკო საგანელიძე, მარიამ გერმანიშვილი, ანა ცერცვაძე.pdf Download (165kB) |
![]() |
ტექსტი
სოფიკო საგანელიძე, მარიამ გერმანიშვილი, ანა ცერცვაძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (4MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 16 ნოემბერი 2022 09:53 |
ბოლო ცვლილება: | 16 ნოემბერი 2022 09:53 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/11732 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |