ციფრული ვიზუალების გავლენა სამიზნე აუდიტორიაზე საქართველოში არსებული კომპანიების Facebook გვერდებზე დაკვირვებით

ბაცაცაშვილი, ნანა and გვენცაძე, ანა and გოგოლაძე, მარიამ (2020) ციფრული ვიზუალების გავლენა სამიზნე აუდიტორიაზე საქართველოში არსებული კომპანიების Facebook გვერდებზე დაკვირვებით. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ნანა ბაცაცაშვილი, ანა გვენცაძე, მარიამ გოგოლაძე.pdf

Download (235kB)
[img] Text
ნანა ბაცაცაშვილი, ანა გვენცაძე, მარიამ გოგოლაძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 12 Nov 2020 11:49
Last Modified: 12 Nov 2020 11:49
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9892

Actions (login required)

View Item View Item