ციფრული ვიზუალების გავლენა სამიზნე აუდიტორიაზე საქართველოში არსებული კომპანიების Facebook გვერდებზე დაკვირვებით

ბაცაცაშვილი, ნანა და გვენცაძე, ანა და გოგოლაძე, მარიამ (2020) ციფრული ვიზუალების გავლენა სამიზნე აუდიტორიაზე საქართველოში არსებული კომპანიების Facebook გვერდებზე დაკვირვებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
Pages from ნანა ბაცაცაშვილი, ანა გვენცაძე, მარიამ გოგოლაძე.pdf

Download (235kB)
[img] ტექსტი
ნანა ბაცაცაშვილი, ანა გვენცაძე, მარიამ გოგოლაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (1MB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: H Social Sciences > HW Public Relations
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 12 ნოემბერი 2020 11:49
ბოლო ცვლილება: 12 ნოემბერი 2020 11:49
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9892

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა