ბაცაცაშვილი, ნანა და გვენცაძე, ანა და გოგოლაძე, მარიამ (2020) ციფრული ვიზუალების გავლენა სამიზნე აუდიტორიაზე საქართველოში არსებული კომპანიების Facebook გვერდებზე დაკვირვებით. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
![]() |
ტექსტი
Pages from ნანა ბაცაცაშვილი, ანა გვენცაძე, მარიამ გოგოლაძე.pdf Download (235kB) |
![]() |
ტექსტი
ნანა ბაცაცაშვილი, ანა გვენცაძე, მარიამ გოგოლაძე.pdf Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის Download (1MB) |
ობიექტის ტიპი: | დისერტაცია (სამაგისტრო) |
---|---|
თემატიკა: | H Social Sciences > HW Public Relations |
ქვეგანყოფილება: | Student Theses > MA Theses > Faculty of Business,Technology and Education |
განმათავსებელი მომხმარებელი: | Admin Ana Diakvnishvili |
განთავსების თარიღი: | 12 ნოემბერი 2020 11:49 |
ბოლო ცვლილება: | 12 ნოემბერი 2020 11:49 |
URI: | http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/9892 |
Actions (login required)
![]() |
ობიექტის ნახვა |