ნეირომარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე, საქართველოში არსებული სარეკლამო ბაზრის მაგალითზე

სამუშია, ანა and ქარჩავა, ანა (2024) ნეირომარკეტინგის გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე, საქართველოში არსებული სარეკლამო ბაზრის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
Pages from ანა ქარჩავა, ანა სამუშია.pdf

Download (122kB)
[img] Text
ანა ქარჩავა, ანა სამუშია.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (953kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HW Public Relations
Divisions: Student Thesis > MA Thesis > Faculty of Business,Technology and Education
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 21 Nov 2024 10:54
Last Modified: 21 Nov 2024 10:54
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/12783

Actions (login required)

View Item View Item