Up a level |
ადეიშვილი, მარიამ (2015) პროექტი „ლიტერატურული კვირეული“. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ახალკაცი, მარიამ (2018) ქართული ანიმაციური ფილმების განვითარების კვლევა საბჭოთა კავშირის პერიოდიდან დღემდე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ახვლედიანი, ლალი (2014) ანიმაციური ფილმების ფესტივალი „მუჯირი“. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბაგალიშვილი, ნანა (2017) სოფელ ქვემო მაჩხაანის კულტრული მემკვიდრეობის ეკონომიკური პოტენციალი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბაგაური, ირინა (2016) ჯორჯ ბალანჩინი და ნეოკლასიკური ბალეტის ფორმირება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბალახაძე, თეა (2016) მარიონეტების ჟანრის განვითარების ეტაპების თავისებურებები ქართულ თეატრში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბენდელიანი, გიორგი (2014) კულტურული ორგანიზაციების განვითარების მარკეტინგული სტრატეგიები (წალენჯიხის რაიონის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბიზიკაშვილი, თამარ (2015) მუზეუმის ვიზიტორთა რაოდენობრივი ზრდისთვის გასატარებელი ღონისძიებები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ბუჩუკური, სალომე (2015) პროექტი „მუსიკალური გამოფენა“. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გაბელია, ალექსანდრე (2017) დასავლური კაპიტალიზმი 21-ე საუკუნის ევროპულ სოციალურ კინოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გაბუნია, მარიანა (2016) კულტურის პროექტების სოციალური გავლენის შესაძლებლობები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გახოკია, ლევან (2015) მარტვილის რაიონის კულტურული ინფრასტრუქტურის განვითარების გეგმა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გელაშვილი, გვანცა (2014) მუზეუმი და თანამედროვე ტექნოლოგიები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გვაძაბია, მარიამ (2016) კულტურის საყოველთაო ხელმისაწვდომობა, როგორც კულტურის პოლიტიკის ნაწილი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გვიმრაძე, ირენა (2015) პრობლემის გადატანა სათეატრო სივრცეში ა.ჩხაიძის პიესა“თავისუფალი თემის“ მოტივებზე (სარეჟისორო გადაწყვეტა). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გიორგაძე, მარიამ (2014) კინოსტუდიის საქმიანობის მარკეტინგული ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გიორგაძე, რუსუდან (2015) პროფესია რეპორტიორი კინოში ჟურნალისტთა სახეები და მათთან დაკავშირებული სტერეოტიპები კინოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოგიბერიძე, ლალი (2014) რადიომაუწყებლობის საქმიანობის მარკეტინგული ანალიზი (საზოგადოებრივი რადიოს, ფორტუნა პლუსის და ავტო რადიოსადგურების მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
გოცირიძე, ნატო (2014) სახლ-მუზეუმების პრობლემების კვლევა და მათი განვითარების პერსპექტივები (ელენე ახვლედიანის, ზაქარია ფალიაშვილის, იაკობ ნიკოლაძისა და გალაკტიონ ტაბიძის სახლ-მუზეუმების მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დავლიანიძე, ანა (2017) XIX საუკუნის საზოგადო მოღვაწეთა სახლ-მუზეუმების კულტურულ-ტურისტული პოტენციალი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დელიბაშვილი, თათია (2016) რეგიონში არსებული მუზეუმები და მათი შესაძლებლობები საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დიღმელაშვილი, ნინო (2016) მედია ეთიკის სტანდარტები და ეთიკური ნორმების დარღვევის ფაქტები ქართულ ტელესივრცეში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
დოლიაშვილი, ნინო (2014) საავტორო კინოს კინოთეატრის პროექტი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ელიზბარაშვილი, სოფიო (2014) მარკეტინგული სტრატეგიების დაგეგმვა და განხორციელება თეატრში ილიაუნის თეატრის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ვანიშვილი, ლევან (2015) ქალაქ რუსთავის კინოთეატრის აღორძინების პროექტი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ვარძელაშვილი, მარესკო მარიამ (2016) “საზოგადოებრივი აზრის ჩამოყალიბების მექანიზმები სოციალური ქსელების საშუალებით და მათი გავლენა ტრადიციულ მედიაზე’’. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ვაჩაძე, მეგი (2015) ვიდეო არტის ფესტივალის პროექტი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ზუბიტაშვილი, ეკა (2014) პროექტი: „ახალგაზრდა მუსიკოს-შსემსრულებელთა საერთაშორისო ფესტივალი“. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
თევზაძე, შორენა (2014) ზღაპრის სტრუქტურა დოკუმენტურ კინო დრამატურგიაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ინასარიძე, ანასტასია (2014) საგამომცემლო საქმიანობის ანალიზი საქართველოში _ მოთხოვნა და შემოთავაზება. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კანდელაკი, თამარ (2014) კულტურული ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი (სამეფო უბნის თეატრის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კაპანაძე, ინგა (2017) მარკეტინგული კვლევის როლი და გავლენა კულტურის სფეროში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კვარაცხელია, თათია (2017) თანამედროვე ციფრული ტექნოლოგიები და საქართველოს მუზეუმები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კვერნაძე, ზურაბ (2016) XX და XXI საუკუნის პრესის მიმოხილვა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კიკალიშვილი, მარიამ (2014) ბიზნესისა და ხელოვნების თანამშრომლობის დადებითი მხარეები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კორინთელი, სოფიო (2015) თბილისის საერთაშორისო თეატრალური ფესტივალის დამიხეილ თუმანიშვილის სახელობის ხელოვნების საერთაშორისო ფესტივალის „საჩუქარი“ შედარებითი მარკეტინგულიანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
კორკოტაშვილი, თამარი (2014) ტელევიზია - საზოგადოებათან ურთიერთობის ერთერთი ინსტრუმენტი თეატრებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლეკიშვილი, ნინო (2018) ამერიკული ტელესერიალების განვითარება 50-იანი წლებიდან დღემდე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ლეკიშვილი, ქეთევანი (2014) საბავშვო წიგნის ფესტივალი საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მელაშვილი, ეკა (2017) ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოყენება ბრენდების პოპულარიზაციისთვის კულტურის სფეროში საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მესხიშვილი, ანა (2020) მოდისა და კინოს ურთიერთგავლენა 1950-60 წლების საფრანგეთში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მეფარიშვილი, თინათინ (2015) მუზეუმის სწორი მენეჯმენტის მნიშვნელობა თანამედროვე საზოგადოებისათვის (სტალინის სახლ-მუზეუმის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მეფარიშვილი, ლიზიკო (2017) ვებ 2.0 ტექნოლოგიების გამოყენება კულტურის სფეროში საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მეფარიძე, ნათია (2016) ინსტიტუციური მოწყობისა და მართვის გეგმა იმერეთში არსებულ სახლ–მუზეუმების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მექვაბიშვილი, მარიამ (2014) მასმედიის (მასობრივი ინფორმაციის საშუალებების) როლი დემოკრატიული სახელმწიფოს ჩამოყალიბებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
მიქაბერიძე, სალომე (2014) ინტერნეტის გამოყენება სამუზეუმო მენეჯმენტში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნავროზაშვილი, თათია (2015) სოციალური თოქშოუები ქართულ ტელესივრცეში და მათი გავლენა საზოგადოებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნარიმანიძე, გვანცა (2015) საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის ეროვნული სააგენტოს განვითარების პერსპექტივები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ნოზაძე, ანა (2015) საქართველოს ეროვნული მუზეუმის ეფექტური მართვის პრინციპები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ომაძე, ნიკოლოზ (2014) პრაქტიკული მეგზური დამწყებ კინოსცენარისტთათვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ომიაძე, სალომე (2014) კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი ”ჯანსუღ კახიძის სახელობის მუსიკალურ-კულტურული ცენტრის მაგალითზე“. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
პაიჭაძე, ირინა (2017) ლეჩხუმში, ლაჯანურის ხეობის პოტენციალი და განვითარების სტრატეგია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
პილიპენკო, მარიამ (2016) “იმედისა” და “რუსთავი 2“ კვირის შემაჯამებელი გამოშვების შედარება და ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
რაზმაძე, მალხაზ (2017) კულტურის სფეროს მართვის შესაძლებლობები და მათი პრობლემები საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
როინიშვილი, ხატია (2014) ქალისა და მამაკაცის პარტნიორული ურთიერთობები, გენდერი, ოჯახი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
სართანია, თამარ (2015) მარკეტინგი და საბიბლიოთეკო მომსახურეობა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
სორდია, სალომე (2014) არტ-დილერების როლი საქართველოს არტ-ბაზრის განვითარებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
სოფრომაძე, გიორგი (2015) ქართული პერიოდულ გამოცემები კულტურის სფეროში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
სულაშვილი, სოფიო (2016) ხადას ხეობის კულტურული მემკვიდრეობის პოტენციალი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტაბატაძე, ნინო (2016) კულტურის როლი და შესაძლებლობები ქვეყნის განვითარებისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტაბიძე, მარიკა (2016) გორდის დადიანების საზაფხულო რეზიდენცია - მასალები რევიტალიზაციისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტატანაშვილი, მიხეილ (2014) თბილისის საერთაშორისო ჯაზ ფესტივალის მარკეტინგული ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ტუღუში, ანი (2014) საბავშვო თეატრის სპეციფიკა და მეთოდოლოგია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ფერაძე, ქეთევან (2016) სოციალური თოქ-შოუები ქართულ ტელესივრცეში და მათი გავლენა საზოგადოებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ფირცხალავა, ნინო and მაზიაშვილი, თამარ (2017) თბილისის საერთაშორისო თეატრალური ფესტივალის როლი ქალაქის კულტურული ცხოვრების განვითარებაში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ქართველიშვილი, ლევან (2015) თბილისის წიგნის საერთაშორისო ფესტივალის მარკეტინგული ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ქინქლაძე, ვახტანგ (2016) მედია და გარემოსდაცვითი საკითხები (2015 წლის მიმოხილვა, საზოგადოებრივი მაუწყებლისა და რუსთავი 2-ის მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ყურაშვილი, ნინო (2017) ქალი რეჟისორების როლი 21-ე საუკუნის ქართულ კინოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
შალიბაშვილი, ნათია (2014) კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული საქმიანობის ანალიზი (გამომცემლობა „დიოგენეს“ მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
შერაზადიშვილი, ნანა (2015) საქართველოს არტ-ბაზრის პრობლემები სახვითი ხელოვნების გალერეების მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
შონია, ბელა (2017) სოციალური თემატიკა ილმაზ გიუნეის კინემატოგრაფში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩაჩუა, ელენე (2014) საქართველოს არტ-ბაზრის ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩიხლაძე, გვანცა (2016) საგანმანათლებლო პროგრამების როლი კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის სფეროში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩიხლაძე, თამარ (2016) იესოს სახის რეპრეზენტაცია მსოფლიო კინემატოგრაფში („იესო ქრისტე სუპერვარსკვლავი“ , რეჟ. ნორმან ჯუისონი, „მათეს სახარება“, რეჟ. პ.პ. პაზოლინი, „ქრისტეს უკანასკნელი ცდუნება“, რეჟ. მარტინ სკორსეზე“, ფილმების მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩუტკერაშვილი, მარიამ (2018) კინოს ფემინისტური თეორიები და მათი რეპრეზენტირება თანამედროვე ჟანრულ კინემატოგრაფში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩხაიძე, ნინო (2017) თანემედროვე თეატრის მართვის ფორმები, პრობლემები და პერსექტივები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჩხიკვაძე, ქეთევან (2014) თანმდევი პროდუქტისა და მომსახურების მნიშვნელობა მუზეუმის საქმიანობისთვის. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ცარიელაშვილი, დავით (2015) ამერიკული ფილმ ნუარის სოციალური და კულტურული კონტექსტი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ციხელაშვილი, მიხეილ (2017) ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობა და მასზე საქართველოს წარდგინების შესაძლებლობა. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ძიძიგური, სოფიო (2016) ფესტივალების მენეჯმენტი და მნიშვნელობა საქართველოში. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
წიბახაშვილი, მარიამი (2014) პოსტდრამატული თეატრის გამომსახველობითი საშუალებები. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჭელიძე, თორნიკე (2014) რელიგია, როგორც იდეოლოგია და მისი გავლენა პიროვნებასა თუ საზოგადოებაზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჭიკაძე, დავით (2015) ეთნიკური უმცირესობების კულტურული ინტეგრაციის სტრატეგია. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჭიოკაძე, გვანცა (2015) კომპანია ,,Altevision Group“-ის მარკეტინგული ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხართიშვილი, ნინო (2015) სცენოგრაფია როგორც წარმოდგენის სივრცითი გადაწყვეტა (აქტუალური პრობლემის გადატანა სცენაზე სცენოგრაფიის მეშვეობით). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ხორავა, ჯამლეთ (2014) კულტურული ინფრასტრუქტურის გნვითარების გეგმა წალენჯიხის რაიონის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
ჯაბიძე, მარიამ (2014) PR ტექნოლოგიების გამოყენების თეორიული ასპექტები მუზეუმის იმიჯის შესაქმნელად. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.