კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული საქმიანობის ანალიზი (გამომცემლობა „დიოგენეს“ მაგალითზე)

შალიბაშვილი, ნათია (2014) კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული საქმიანობის ანალიზი (გამომცემლობა „დიოგენეს“ მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
ნათია შალიბაშვილი.pdf

Download (59kB) | Preview
[img] Text
ნათია შალიბაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (498kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 08 May 2015 06:37
Last Modified: 27 Apr 2016 11:48
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2318

Actions (login required)

View Item View Item