კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი ”ჯანსუღ კახიძის სახელობის მუსიკალურ-კულტურული ცენტრის მაგალითზე“

ომიაძე, სალომე (2014) კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი ”ჯანსუღ კახიძის სახელობის მუსიკალურ-კულტურული ცენტრის მაგალითზე“. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
სალომე ომიაძე.pdf

Download (56kB)
[img] Text
სალომე ომიაძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (290kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 19 May 2015 06:59
Last Modified: 28 Apr 2016 08:30
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2516

Actions (login required)

View Item View Item