კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი ”ჯანსუღ კახიძის სახელობის მუსიკალურ-კულტურული ცენტრის მაგალითზე“

ომიაძე, სალომე (2014) კულტურის ორგანიზაციის მარკეტინგული ანალიზი ”ჯანსუღ კახიძის სახელობის მუსიკალურ-კულტურული ცენტრის მაგალითზე“. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
სალომე ომიაძე.pdf

Download (56kB)
[img] ტექსტი
სალომე ომიაძე.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (290kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 19 მაისი 2015 06:59
ბოლო ცვლილება: 28 აპრილი 2016 08:30
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2516

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა