ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოყენება ბრენდების პოპულარიზაციისთვის კულტურის სფეროში საქართველოს მაგალითზე

მელაშვილი, ეკა (2017) ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების გამოყენება ბრენდების პოპულარიზაციისთვის კულტურის სფეროში საქართველოს მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
Pages from ეკა მელაშვილი.pdf

Download (281kB) | Preview
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 30 Mar 2017 14:05
Last Modified: 30 Mar 2017 14:05
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/6432

Actions (login required)

View Item View Item