მარკეტინგული სტრატეგიების დაგეგმვა და განხორციელება თეატრში ილიაუნის თეატრის მაგალითზე

ელიზბარაშვილი, სოფიო (2014) მარკეტინგული სტრატეგიების დაგეგმვა და განხორციელება თეატრში ილიაუნის თეატრის მაგალითზე. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] Text
სოფიკო ელიზბარაშვილი.pdf

Download (58kB)
[img] Text
სოფიკო ელიზბარაშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (486kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 19 May 2015 06:59
Last Modified: 28 Apr 2016 10:47
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2519

Actions (login required)

View Item View Item