მარკეტინგული სტრატეგიების დაგეგმვა და განხორციელება თეატრში ილიაუნის თეატრის მაგალითზე

ელიზბარაშვილი, სოფიო (2014) მარკეტინგული სტრატეგიების დაგეგმვა და განხორციელება თეატრში ილიაუნის თეატრის მაგალითზე. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img] ტექსტი
სოფიკო ელიზბარაშვილი.pdf

Download (58kB)
[img] ტექსტი
სოფიკო ელიზბარაშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (486kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 19 მაისი 2015 06:59
ბოლო ცვლილება: 28 აპრილი 2016 10:47
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2519

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა