რადიომაუწყებლობის საქმიანობის მარკეტინგული ანალიზი (საზოგადოებრივი რადიოს, ფორტუნა პლუსის და ავტო რადიოსადგურების მაგალითზე)

გოგიბერიძე, ლალი (2014) რადიომაუწყებლობის საქმიანობის მარკეტინგული ანალიზი (საზოგადოებრივი რადიოს, ფორტუნა პლუსის და ავტო რადიოსადგურების მაგალითზე). Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
ლალიკო გოგიბერიძე.pdf

Download (109kB) | Preview
[img] Text
ლალი გოგიბერიძე.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (842kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 08 May 2015 08:05
Last Modified: 28 Apr 2016 12:00
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/2338

Actions (login required)

View Item View Item