თბილისის წიგნის საერთაშორისო ფესტივალის მარკეტინგული ანალიზი

ქართველიშვილი, ლევან (2015) თბილისის წიგნის საერთაშორისო ფესტივალის მარკეტინგული ანალიზი. Masters thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
Preview
Text
ლევან ქართველიშვილი – თბილისის წიგნის საერთაშორისო ფესტივალის მარკეტინგული ანალიზი.pdf

Download (53kB) | Preview
[img] Text
ლევან ქართველიშვილი.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (532kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
Divisions: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
Depositing User: Admin Ana Diakvnishvili
Date Deposited: 27 Aug 2015 09:03
Last Modified: 18 Apr 2016 13:37
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/3451

Actions (login required)

View Item View Item