თბილისის წიგნის საერთაშორისო ფესტივალის მარკეტინგული ანალიზი

ქართველიშვილი, ლევან (2015) თბილისის წიგნის საერთაშორისო ფესტივალის მარკეტინგული ანალიზი. სამაგისტრო thesis, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

[img]
გადახედვა
ტექსტი
ლევან ქართველიშვილი – თბილისის წიგნის საერთაშორისო ფესტივალის მარკეტინგული ანალიზი.pdf

Download (53kB) | გადახედვა
[img] ტექსტი
ლევან ქართველიშვილი.pdf
Restricted to მხოლოდ საცავის პერსონალისთვის

Download (532kB)
ობიექტის ტიპი: დისერტაცია (სამაგისტრო)
თემატიკა: W Arts and Cultural Studies > WD Art Theory and Practice
W Arts and Cultural Studies > WC Cultural Management
ქვეგანყოფილება: Student Theses > MA Theses > Faculty of Arts and Sciences
განმათავსებელი მომხმარებელი: Admin Ana Diakvnishvili
განთავსების თარიღი: 27 აგვისტო 2015 09:03
ბოლო ცვლილება: 18 აპრილი 2016 13:37
URI: http://eprints.iliauni.edu.ge/id/eprint/3451

Actions (login required)

ობიექტის ნახვა ობიექტის ნახვა